stef eht floppy zit erin, het valt me op dat je die kleine wielen (rood groen en blauwe) in kan drukken. misschien weer een bepaalde code?
haha krokus, ik wil je heel graag helpen, maar het is moeilijk want dan moet ik zelf ook weer een stuk overnieuw spelen. ik ben de eerste paar levels doorgekomen door gewoon vanaf pagina 1 beginnen met lezen als je het niet snapt!
als jij mij vertelt hoe je bij dat level met die lichtjes die groen moeten worden verder kom, kom ik jou daarna daar helpen
als ik idd op die wielen druk krijg je ook een cyaan kleur lichtblauw dus Geen idee wat je er zo ff mee kan
ja he! maar je kan dus kleuren mengen met dat apperaat. het wiel op het apparaat verandert ook steeds van kleur als je op die kleine wieletjes drukt. wie kan stef en mij helpen?
Sorry, was druk met uitzoeken, jullie gaan allemaal zo snel Lukt het Krokus? Sommige levels gaan vrij snel hoor!Ik ben nu ook bij het mengen van de kleuren. Dit snap ik nog niet helemaal. Zodra ik het weet laat ik het wete
net toen ik op die mengmachine druktte kreeg ik allemaal kleuren, en nu blijft alles grijs, hoe kan dat?
als alles grijs is moet je weer op dat kastje drukken en dan er net iets onder geloof ik dan gaat het open, heb het net een uur geleden gedaan en weet het nu al niet meer haha