Ik ben ook maar begonnen . In level 2 heb ik nu een bak met een floppy disk, ik snap dat die disk in de pc moet, maar hoe kijg ik hem eruit? Iemand een idee?
Oh wacht, ik heb de speld gevonden en heb nu de code voor de deur, maar als ik die code inklik gebeurt er niks? Wat gek...
grrr ik loop nu vast in level 8 heb dat rooster geopend en heb die eikels van de klok maar wat moet ik daar nouw weer mee?
In de 2e kamer ligt een speld bij het schilderij, die moet je pakken om het doosje open te maken... Weet iemand hoe ik de rat kan vangen?
dat doosje pakken en op de rat klikken. wie weet wat ik in level 9 moet doen bij de computer? ik ben al heel lang bezig, maar kom er écht niet uit.
m, ik doe echt wat fout met die rat, ik heb het doosje en klik op die rat maar hij gaat er niet in... en die tegels blijven maar draaien, zo raar (ik voel me echt dom )
fem, je moet de tegels zo draaien dat de rat (rechts) de lijn volgt naar links (daar is ook een rattengat) als je dat hebt gedaan kan je in de linker kamer de rat 'vangen' snap je me? (enneh je bent niet dom hoor haha)
in het begin waar je die code in moest vullen, weer op die groene knop drukken dan gaat die muur naar achteren en daar zit een kamer waar je die eikels op moet hangen, dan dat schaakstuk pakken en op het voetstuk leggen en dan moet je een potje gaan schaken
Ja, dat heb ik nu al 100 keer gedaan;de vloertegels draaien zodat ie naar het linkerhol leidden,i k dacht al; hij moet naar delinkerkamer, maar hij volgt de lijn niet...?
kan iemand mij vertellen wat je in level 9 moet doen met die pc? heb het wordt quest ingevoerd en krijg dan 2 kamers met 4 letters maar ik kan die niet invoeren? hoe moek dat nouw weer voor elkaar krijgen?
goed ga maar eens het eten klaar maken veel te verslavend spelletje! weet al hoe mijn avond eruit gaat zien