Hoef je niks meer mee als ik het me goed herinner. Doordat je quest hebt ingevoerd is de deur geopend!
dan vind de deur mij niet lief, want hij is niet open hihi, kreeg net te horen in die chat dat ik de letters moet gaan husselen dus heb 16 mogelijkheden afijn vanaaf maar weer verder mannetje heeft honger dus moet even koken hihi.
Je heb daarna na quest 2 kamers en in die kamer staan letters en daar moet je mee gaan mengen! en in het blauwe scherm invullen waar je ook quest heb ingevult
jjaaaa gelukt, hihi moest inderdaad husselen met die letters, ben nu alweer een stuk verder alleen jeetje al die kamers
je moet het licht uit doen in de muizen kamer en daarmee krijg je dan tegels te zien 3 stuks die je kan pakken. En daarna moet je die onder de loopbrug schuiven en ff goed passen. En daarna het hoofdje los laten zodat die goed loopt. En daarna brug naar beneden toe en door de deur
Ik zit nu in level 9 te klooien met die quest en die pc.. Hoe zit dit nu precies? Moet je ook op enter drukken als je het invoerd? Moet je met de letters van het woordt quest husselen?
je voert eerst gewoon het wordt guest in en dan krijg je 2 kamers met letters en daar moet je mee husselen totdat de deur rechts open gaat