Heel duidelijk omgeschreven. Zo ver ben ik nu inderdaad. Ga nu de lijnen aanlaten sluiten van de puzzels...
Dan ben je volgens mij verder als mij. Ik ben nu bij de kamer met een schilderij waar een hand op staat. moet nu een machine aan zien te krijgen.
tip voor de smilie kamer, schrijf de code's op een papiertje, zo weet je de volgorde als je er verkeerde knop kiest.
In de tweede? En dat full screen lukt de ene keer wel maar soms niet, wordt er een beetje c haggie van
wat voor een soort kamer is dat dan? ik zelf ben nu me de buizen bezig maar krijg niet de juiste kleuren bij elkaar.
Ik zit nu nog steeds in de beginkamer: kamer met bed en kast en poster. Ik heb de sleutel, daar heb ik de kast mee opengemaakt. Ik heb de poster onder de deur doorgeschoven en de schroevendraaier uit de doos in de kast gehaald. Ik kom nu niet meer verder En ik ben nog maar net begonnen Ik heb het idee dat er iets niet helemaal goed gaat
klik op het schilderij met de schroevendraaier. Dan krijg je een schroef. Die steek je in het sleutelgat zodat de sleutel op de poster valt. En met die sleutel open je de deur
met de schroevendraaien moet je het schilderij boven het bed aanraken en dan krijg je een schroef. die schroef moet je gebruiken om de deur mee te openen. maar eerst moet de poster onder de deur zodat je de sleutel op kan rapen vanaf de andere kant van de deur. probeer maar
Joepie! Ik ben verder! Bedankyt Ik ga stras kijken of ik op eigen houtje verder kan Hihihi, voel me wel een beetje dom nu
Help kan alweer niet verder. Ben nu bij de valkuil, maar moet eerst de zaklamp repareren. Heb de baterijen van de radio er al ingedaan.