graag gedaan en voor wie bij de stralen vast zit (ben ik net voorbij) heb je de schroevendraaien en kniptang? dan kan je in eerste kamer de stralen omzetten zodat je naar de 2de kan.... daar maak je met schroevendraaier onderkant open en met de kniptang knip je de draden door... verder weet ik het nog niet, daar ben ik zelf nu
En nu level 8? Welke code cijfers moet ik dan invoeren? En wat moet ik dan op dat ding leggen bij de klok?
das met dat schaakbord toch kwebbel? van de klok haal je de klepels....die moet je in een andere kamer aan een haak hangen zodat je het paard kan pakken... dat paard breng je naar die pilaar en dan moet je elke keer op dat knipperende vakje komen doormiddel van paardensprongen
ik krijg geen gat in die tegels onder het vloerkleed in level 6, wat ik ook doe, geen gat in de krijgen.
aha..nog geen schaakbord gezien. Maar wel klepels van de klok gehaald. Straks maar proberen moet eerst voor mijn apk naar de verloskundige. Maar hoef je dan niets bij die cijfercombinatie in te voeren..cijfers veranderen steeds.