okay nu heb ik die sleutel, en die kast geopend heb nu nog een sleutel en een schroevendraaier, maar wat nu?
bij de lasers toch k3lly?... heb je de code die op de muur staat onhouden? als je voorbij de derde lasers bent heb je die namelijk nodig, daarna kan je de sleutel gebruiken om de deur erachter te openen
in de eerste room de lasers om zetten,,,, boven op dat ding kan je dat dan zien zo dat de laatste laser niet aan is .... naar boven, omlopen via andere kamer naar beneden en dan ben je er langs
Ik begrijp er niks meer van! ( Ik speel het speel stilletjes al steeds mee! ) Ik ben bij die groene muur geweest of nja als je der op klikt word die groen..een deel dan. Daar vond ik niks..wist niet wat ik der moest doen..later heb ik meubels verschoven en kwam bij de lasers..en nu nu weet ik het niet meer..! Ik heb ook geen code's gekregen en weet ook niet hoe ik die wel krijg haha... frustrerend spelletje zeg hahah! Kan iemand me asjebliefd helpen ?
heb ik wat gemist? kom niet verder bij de 4 monitoren(die elk een scene uit het spel weergeven), welke combinatie ik ook gebruik
ik zit nu met die zaklamp, moter, brandslang. En heb al een sleutel in het rooster laten vallen. Ook zit hier zon wazig schilderij met die bewegende zon. Wie o Wie kan me helpen
beginnen in een hoek,,, diezelfde rij eerste helemaal groen maken.... dan de rij er naast Wanneer je aan het einde er nog 4 over hebt dan opend de muur zich