Oke ik weet hoe ik om moet lopen maar kennelijk mis ik een sleutel.. Ik las dat je die kon vinden in de kamer waar je ook de lamp moet vervangen om die letters op de muur te lezen.. maar ik kan het weer eens niet vinden.. pff hahha..
PAAR Keer vloerkleedje klikken tot hij recht ligt zonder plooien... dan op de stoel klikken, komt hij onder de lap, dan op lamp klikken tadaaa
Ik zit nu al even in level 9 steeds op alles te drukken, maar kom niet eens 1 stap verder. Er gebeurt niets. Je ziet een alien en een ufo en kan een deur door waar je een voltagepanel ziet. Wie kan me op weg helpen. Kwebbel
Ik ben nu bij level 13 en kom echt niet meer verder. Ben nu in de kleuren kamer waar je de kleuren of zo iets in moet voeren...pfff best vermoeiend spel hoor...
Wannie, waar ben je bezig? Ik kom niet verder dan de straat Ik heb nergens stroom en het vermoeden dat ik dat eerst ergens moet regelen
Ik heb die sleutel... door op de vloerkleedje te klikken enzo.. en de code heb ik onthouden.. maar als ik die indruk gaat die roze laser muur niet weg.. en kan ik dus nog die deur niet openen.. Hhaha ik ben echt te dom voor dit spel hahah..
meiden help... ik krijg die brug nu niet meer omlaag, heb er blokken onder gelegd. maar nu blijft hij open. de muis zit nog steeds in de bak klopt dit?
Neeh het is een soort puzzel je moet de lijntjes van die tegels precies naast elkaar zetten en dan de muis los laten. Dan gaat je deur open.