op de verdieping bij het oog kan je met de kaart op het oog de schilderijen tevoorschijn toveren....als je dan rechts van de room klikt komen er nog 3 tevoorschijn. in die kleuren volgorde moet je beneden het apparaat instellen. links/onder/rechts/boven als ik het goed heb
Nouja ik stop maar.. kom er weer niet uit.. haha ik zit vast bij level 13 waar je naar abcd kunt maar geen idee wat ik er moet doen.. jaa ben bij een put geweest en kan in een lift.. meer weet ik niet.
die was ook lastig channie, zonder hulp van hier had ik er ook niet uitgekomen als je weer verder gaat en je wilt wat weten, let me know
Wannieeeeeeeeeee dikke kussssssssss Ik probeer bij die lasterstralen verder te komen, maar ik mis de kniptang en snap niet hoe ik nog terugkan om die te zoeken :S
heej dames ook ik ben mee aan het spelen geweest maar zit nu voorbij de 3 lazer stralen moet allen een sleutel hebben voor die deur maar kan hem echt nergens vinden en kan ook niks terug vinden hier daar over wie ow wie heeft de gouden tip
kwebbeltje, die kan je overslaan Als je naar de kamer ernaast gaat staan er allemaal meubels die je kan verschuiven en dan zit er onder het bed een luik