GRRRRR krijg die stomme rat maar niet UIT het doosje! Kom niet verder help dames! Verslavend spel trouwens! Maaruh..je kan er ook erg agressief van worden haha
Ik lach me hier rot om jullie ... denk dat ik het ook maar is moet gaan spelen, weet ik tenmniste waar het over gaat ..
Ik kom ook niet verder met die rat + puzzels heb de puzzels wel al in bakje maar verder ben ik nog niet gekomen. Probeer de puzzels in een lijn te krijgen, maar als de brug dan omlaag gaat dat gaan ze weer terug en de deur blijft op slot. Ook ik weet niet hoe de rat weer uit doosje komt
Breek ff in hoor! Heb nog niet naar het spel gekeken, maar als je alleen maar jullie berichtjes volgt lig ik wel in een deuk hoor! "Ik krijg die stomme rat maar niet uit die doos"... "de poster moet onder de deur door om de sleutel op te rapen"... Hihi! Iig heel veel suc6 allemaal! *denkt er zwaar over na om zo toch maar ff op die link te klikken.....* Xx
Nou ik heb op de link geklikt en me er ff in verdiept, maar ik heb de poster onder de deur door, schroevendraaier gevonden, maar krijg de sleutel niet uit het slot ... hmm, iemand een hint
Jah ga gauw verder naar volgende kamer door iets met schilderij en stoel te doen ... waardoor je iets krijgt om door sleutelgat te steken
Oke, wacht even.. Ik ben nog steeds bij die brug/trap. Heb de rat in het doosje en de tegels van die muur gepakt. Hoe ga ik nu verder? De trap staat omhoog.. en nu?
Ik zit vast in de kamer met de motor, ik snap niet hoe ik die brandslang in de andere kamer krijg:s Iemand een idee? Wat een verslavend spel zeg maar wel leuk haha Liefs Henriette
Over de brandslang. Haal de mat op de grond weg, en klik op de brandslang, die gaat nu naar het raam toen. Klik op de grond waar de mat op lag en ja kan dan naar beneden klimmen.
Hoe kan ik nou naar die volgende kamer komen? Ik snap er geen bal van. Zit nog maar in de eerste kamer en nu al gek ervan Wie helpt me ff!