de 1ste laserstraal bij level 12 heb ik weg... dan ga ik naar de kamer links en vervolgens kan ik daar helemaal niks
als je dan links die kamer ingaat gebruik je onderop de machine je schroevendraaier,,,,daarna knip je de draden door
Nog heel ff haha wat moet ik op verdieping C doen ? met die grijze vlak.. ik moet daar toch een emmer vinden.. ? Help?
bij het oog moet je dat rode chipgeval doen,,,dan opent er een vlak,,,,met 1 schilderij,,,klik dan rechts en dan zijn er nog 3. die 4 kleuren in die volgorde op de machine invoeren goed kijken naar de lichte kleuren die je ziet links/onderrechts/boven
Ik heb die kleuren ding opgelost door middel van die schilderijen toen kreeg ik een gouden sleutel.. dus ik heb nu die sleutel en tape en een schroevedraaier..
dat grijze vlak? er zijn 4 vlakjes die knipperen als je er op klikt,,,,in het midden die moet je laten branden door eerst op het rode stuk te klikken dan paars, dan geel en dan nog 2 geloof ik alle 4 de stukje gaan op dezelfde manier
hmm de 2e kamer wil ook niet... er zit een gat daar kan ik niet in heb nog een diskette en gloeilamp... en zo`n apparaat wat niks doet ook niet flikkeren enzo