je moet door middel van paardensprongen (3 naar voren 1 opzij) elke keer op het vlakje terecht komen totdat het vakje achterin is, in de uitsparing
Ik ben al vanaf gisteren avond ermee bezig dus ik hoop dat iemand het verlossende antwoord komt geven!
hahahha jesske verslaafd ? bij wachtwoord vul je taters*** in dan druk je op login op het scherm wat dan verschijnt zie je onder in unox versie v *.** die cijfers vul je bij password unox in dan op login daaarna klik je op het bureaublad rechts op blender daar staat ook versie nummer. die voer je ook in bij passwordsettings en dan weer login snappie?
als je dat hebt gedaan ga je naar my documents daar kan je dan een map in waar een document staat met rare tekens
nee het lukt me echt niet ik vul die taters in is bij mij 774 dan login dan weer taters en unux code dan weer login toch
gebruik je de puntjes bij versie nummer? dus *.** zo ja, haal het puntje dan eens weg zo nee, doe het puntje er dan bij
ja jesske , daarna rechts op bureaublad op blender klikken en daar ook versienummer van onthouden en invoeren bij password
je kan nog niet in my documents waarin emailfolder staat waar een document in staat Onderaan dat document staan 2 knoppen decoder 1&2