je kunt die tegels verschuiven. De lijntjes moeten elkaar zo raken dat het van de ene kant naar de andere kant het gaatje rijkt. Dan zet je de rat in een van die gaatjes. Dat lukt dus alleen als de lijnen elkaar precies goed raken. Als de rat dan los is en de lijntjes volgt doe je de trap weer naar beneden. ( eerst de stoel verschuivenn) En dan ga je de deur door. Zit nu zelf op level 4 en blijf er steken Heb de deurpaneel verwijderd en in stukken maar hoe nu verder?
ff denken. hihihi heb het uurtje gelden gespeeld en weet het nu al niet meer Heb je de disk al uit de diskbak en in de pc gedaan?
Ik ben bij de pc waar ik het woord quest in moest voeren. zie nu op het pc scherm een kamer en kan dan naar een andere kamer. verder kom ik niet. iemand een tip?
Ja dat had ik zelf zonet gevonden.. Alleen de deur wil nog steeds niet open, het hout brand alleen dat driehoekige stukje heb ik nog geen bestemming voor en dat laat ook niet los in het paneel naast de deur..
En als je stopt met het spel moet je dan de volgende keer weer helemaal opnieuw beginnen..? Ben nu in level 7 dus ik wil niet weer van voor af aan beginnen de volgende keer... Weet iemand hoe je het op kan slaan..?