AAARRRGGGHHH! Ik kom niet verder dan de 2e laserstraal! Moet die groene muur (met lichtjes) ook nog open? Geef het op, zit er al zo lang achter! Veel succes!
heb je de emmer en zo al dan mag je aan de puzzel met de kleuren op de muur.. het noorden is rood het ooosten is geel het zuiden is blauw en het westen is blauw. heb je op deze manier de kleuren staan trek dan aan de hendel en daar is de gouden sleutel voor level 14.. suc6
Ehm, even denken......eerst moet je het password geven, dat is taters*** Vervolgens kun je via de bovenste knop de schermafbeelding wijzigen, dan kom je bij de unoxcode
Ik zit ook vast bij level 9 ik heb het floppy in de computer gedaan en het woord "quest" ingetypt. maar nu gebeurt er helemaal niks..... Ik snap dr niks meer van.
Ik heb het gevonden bij de pc. je moet eerst het rechtse knopje naast de disc drive indrukken en dan staat er "enter command" dan moet je quest typen en verschijnt er iets op je beeldscherm.
@ carlijn, huh? my comp? van mijn eigen pc ofzo? ik zie niks bijzonders aan dat computertje in de kamer waar ik op kan drukken behalve de quest code...
dames iik ga weer een proginng doen met dat skalet en die uffoo om die weg te krijgen ben benieuwt pfffffffffffffff
Ok, ik word gillend gek nu hoor! Dus alsjeblieft..HELP! Ik zit in level 8 en heb alle 53 pagina's zitten lezen om erachter te komen waar dat stomme %^&%% paard zit..maar ik kan die hele paard niet vinden? Je schijnt die klokkendingen aan een haak op te moeten hangen..welke haak? ik zie helemaal nix..de enige kamer waar ik nog niet in heb kunnen gaan wordt geblokkeerd door zo'n rode laserhuppelepupding Word er een beetje agressief van
Nou ik ben een stukje verder in level 9, ik zit nu in level 10 met die kleurenpuzzel, ik snap er eens weer weinig van, ik heb de bal en de pas al
Kalm aan, Jessy Ik moet even heel goed nadenken en even zoeken, weet het niet meer uit mijn hoofd Geef me even de tijd....