@jessy, waar het schaakstuk zit zie je 3 openingen, die rewchter opening op klikken dan komt er een touwtje uit te hangen, daar moet je dat klokkending ana hangen dan gaat het rode krachtveld uit bij die ene ingang
Is het al gelukt, Jesse? Ik ben het spel maar opnieuw gaan spelen, want sommige dingen weet ik gewoon niet meer..........
carlijn als je op de M rechts boven drukt en dan op de diskette(spel laden) kan je hoppen naar elk level wat je hebt uitgespeeld
Ik ben wederom in level 12 begonnen. Groene muur klaar. gereedschap gepakt. Nu kan ik de eerste laser uitschakelen. maar hoe kom ik door de tweede? Kwebbel
Waar kan ik het schaakstuk vinden dan? Of is dat de vloer in de kamer waar de klok hangt? Zo ja dan zie ik de openingen niet? Ooh voel me redelijk dom nu
kwebbel in de kamer na de 1ste laser staat ook zo een machine, die moet je bewerken met je schroevendraaier en gereedschap
heb je de klepels van de klok? ga dan helemaal naar links toe waar je dat panel hebt (je moest optellen) daar klik je nog een keer op het panel dan schuift de muur naar achter
dan moet je naar verdieping c: daar zit een vlak waar je de middelste vlakken moet kleuren... beginnend bij rood, dan paars alle 4 de vlakjes gaan hetzelfde als je die klaar hebt, verschijnt een sleutel. ga naar de kamer rechts en open de kast voila daar is de emmer gouden sleutel al wel?