@ wannie & MamaDeluxe, ik heb de klepels en sta nu voor dat panel. Maar moet ik daar iets van een code invoeren? En wat is de code want wannie zegt dat ik iets moest optellen?
ik krijg alleen die rode kleur goed, de rest doet het niet als ik er op klik verdwijnt het rood weer maar er komen geen andere rijen kleurtjes
ja boven in staat een nummer daaronder knoppen met nummers 1 2 4 8 16 met deze nummers moet je het getal wat bovenin staat maken en dan op enter drukken
dat is toch dat level waar je het getal dat boven aan staat aangegeven, dat je dat getal moet maken door de onderste getallen op te tellen steeds en dan vult er steeds een stukje van de cirkel, toch?
nou ik ben eruit en heb de emmer, geen gouden sleutel nog, maar er zit niet echt een logica in die puzzel
je moet de rand van 1 zo een vierkantje volgens beginnen bij het rode stukje(4 blokjes). daarna een paarse l geloof ik , dan geel/groen ding (3 blokjes) enzo net zolang tot ie vol is als je wat fout doet moet je overnieuw beginnen
mama: heb je de rode chip nog? ga naar de verdieping met het oog b geloof ik.... op het oog klikken met de chip dan verschijnt er een schilderij. klik dan helemaal rechts dan verschijnen er nog 3 deze kleuren combinatie onthouden beginnen van links naar rechts
zie boven, als je dan de kleuren combinatie hebt ga je naar verdieping a. kamer rechts bij die rare machine daar zet je de kleuren combinatie zo links/onder/rechts/boven dan trek je aan de hendel
Petra en contianer moet je aan de kant schuiven he. Daar ligt dan ook een papiertje en bij de molen ook