Ik ben er uit met de lasermachine, ik heb de gouden sleutel. Let op: als je op die schilderen klikt (op de naambordjes), staat er de kleuren met noord/oost/zuid/west... dit moet je even onthouden of opschrijven. Dan ga je naar de machine en dan ga je de kleuren in de juiste volgorde instellen. De muur recht voor je is noord, rechts is oost, het paneel recht voor je is zuid en de muur links is west.
Sta ik weer vast voor de derde laserdeur. geen beweging in te krijgen ...en mijn gereedschap is weg. Heb wel die trap omhoog gevonden, maar wordt geblokkeerd. kwebbel
Kwebbel, je kan terug om die laatste laserdeur open te zetten, en dan loop je via de bovenkant om en kan je ergens naar beneden
Dat heb ik inderdaad gedaan en loop nu boven weer rond, maar waar moet ik dan heen? Lijkt wel een doolhof. Kwebbel
Ik heb de papiertjes bij de molen het waslijntje de container maar die bij de watercontroler krijg ik nie te pakken
Ik kom in level 14 absoluut niet verder. Er liggen allemaal papiertjes op de grond maar ik kan ze niet oprapen :S
Daar heb je een code voor, ik heb er hier wel 1 opgeschreven maar weet niet of hij het doet. Je druk 1 voor 1 op de volgende cijfers, en tot slot op de E 12133233 Die code komt uit die kamer waar die lamp op het bureau staat, die kan je bewegen over de muurt heen.
Ik voel me net een kluns, moest eerst de hele level over doen..verkeerde knop ingedrukt...en nu is dat veld weg door de code zit de deur op slot. Heb geen sleutel gezien ofzo. Waar kan ik die dan vinden. Sorrie hoor, maar ik ben die level 12 spuugzat.
Hoe krijg je die papiertje te pakken dan in level 14? Ik heb maar weer eens een poging gedaan om te beginnen nadat ik gister uit ergenis maar gestopt ben hahaha.
sleutel voor de deur achter het rode veld waar je de ene code moet invoeren kan je vinden in dezelfde kamer als waar je die code hebt gehaald. Boven dus met de bureau lamp trek daar aan het kleed tot het recht ligt klik op de stoel klik op plafondlamp