Ooh haha de molen werkt en het bootje heeft gevaren en nu heb ik een schop.. maar wat ik daar nu mee moet...
ik zit in level 14 en ik wil in de straat die ene deur in , je ziet wel voetjes maar ik kan er niet in, er zitten van die palen met touw voor....moet ik daar eigenlijk wel heen kunnen? Ik snap niet wat ik met die bijl moet
er ligt er nog een in het food geval gebouw....aan het einde van de straat voor bij de ingang naar het park
Het word steeds gekker haha... ja ik was ze al in juiste volgorde aan het zetten alleen was mijn volgorde anders hahah.. Maarruh nu ben ik ergens waar je een soort van 4 schakelaars heb en een kamer met een computer die niks doet...
even klikken op kaartje rechts en schakelaars goed zetten uitleg van de comp staat paar paginas terug
Pff jullie gaan steeds sneller dan ik. mama is ook al in 14 en ik zit nog te kl*ten met die noord oost etc. heb nog niet eens een emmer alleen een rol tape
food centre? is dat die deur waar ik het net over had waar ik dus niet in kan? er zit in de straat aan de rechterkant een deur waar ik niet in kan, staat wel open
Oke krijg ik beeld dat ik een paswoord moet invoeren alleen kan ik niks intoetsen..zie geen toetsenbord en toetsen helpt niks hahaha