@bianca Het spel slaat zichzelf op Althans bij mij. De volgende keer als je weer begint klik je in het startscherm op continue game ipv start new game...
En ik kom echt niet verder met die kamers met die motor en die brandslang heb ook al geprobeerd met de info die ik hier op het forum kon vinden..
Niemand die weet wat je na het invoeren van het woord quest verder moet doen? Kom er echt niet meer uit nu.
ja stef! maar net ging bij mij de deur opeens open! geen idee hoe ik dat gedaan heb! zit nu in level 4 met die machine en de openhaard. ik heb de openhaard al aangestoken met het hout. wat moet ik met die 4 voorwerpen doen?
@Kalush...pffff..ik kom ook niet verder bij die openhaard en machine.. Als ik nou eens die bank bij de openhaard kon plaatsen..want ik word aardig moe van dit spel! haha
Lol ik zit nu ook bij de openhaard vast Ik heb het deurpaneel stukje al en de openhaard brand maar nu?
Heb je die 4 stukjes al? Die moeten in het paneeltej naast de deur. Als je die stukjes nog niet hebt: hout onder machine, hout gaat branden, hout in de haard, driehoek onder de machine en dan krijg je 4 losse stukjes. Om die stukjes in het paneeltje te krijgen moet je even zoeken, welke volgorde je moet hebben (kan nl. niet willekeurig). Ik hoop dat je er zo uitkomt, ik ga even wat nuttigs met mijn tijd doen (bedankt, he Caithlin )