ikz it ook vast op level 19 hoor, er zit een gat boven ik heb een ladder toch kom ik er niet bij, ik kan niet terug in de tokomst en ook niet verder in het verleden, pfffffffffff
raaarrr... als je enemaal bij de alien zit heb je alles gedaan wat je hoort te doen dan hoort ie vanzelf te gaan heb je alles ind e kamer al aangeklikt, heb je nog een voorwerp over?
nee de boom blijft klein wat ik ook doe ik druk maar wat op die knoppen en kleurtjes en alles blijft hetzelfde
nee ik heb alleen mijn motas apparaat nog en ben al trug geweest en ding opnieuw geladen maar neeh hoor hij blijft stug zitten hhaha..eigenwijs ding
ok, de boom is weer groot en de deur terug waar ik een 4 cijferige code in moet voeren, maar ik dnekd at ik dat gat in moet he, hoe kom ik daarin? ik kan geen zaaadje meer vinden trouwens
Als je boom groot is kan met de lader naar boven toe en daar zie je een code in de boekenkast. Die moet je beneden dan invoeren
nee je moet het zaadje in de pot binnen doen. Naar de toekomst gaan dan wordt die groot. Daar ja ladder tegenaan zetten en naar boven toe
nee kan gewoon niet naar boven, ik bedoel de boom buiten, ik kan de ladder nergens plaatsen, heb me suf geklikt
ok, de boom is mega, en het zaadje gewoon een zaadje nog maar kan niet naar boven in dat gat in het gebouw
Ja moet die lichtjes prutsen zo ga je in de toekomst en verleden Recht klikken links klikken en daarna groene bal klikken zo kom je verder
eerste zaadje in die plantenbak planten. Daarna in de toekomst want dan is die ineens groot. Dus binne dan he! Die boom buiten moet je niks mee doen
wat een rare alien kan toch niet zo zijn dat die bij de 1 meteen gaat en bij de ander gewoon weigerd...