cheat level 19: als je het level start ga naar de linker kamer je ziet dan een paneel aan de wand met rechts 2 kleine grijze knoppen, een paneel met gekleurde dingen en links de groene knop. druk de grijze knop helemaal rechts. de gekleurde paneel gaat nu van kleur veranderen. druk nu op de linker grijze knop en de gekleurde vakjes gaan bewegen, laat het zo. de groene knop activeert de tijdmachine. druk erop. je bent nu in de toekomst. ga naar de allerrechtse ruimte, je staat dan buiten met een boom. er ligt ook een zaadje, pak deze op. (je moet die nu niet planten, maar die in het verleden planten, als je dan later naar de toekomst gaat is de boom gegroeid) ga terug naar de tijdmachine (3 kamers links) en de tijd wil je op het verleden zetten, dat doe je zo: druk op de linker grijze zodat de gekleurde blokjes stoppen met bewegen. druk nu op de grote groene knop. je bent in het verleden. ga weer naar rechts en plant het zaadje in dat ronde geval. ga dan naar rechts totdat je weer buiten bent. de boom moet nu klein zijn en als het goed is staat er een ladder naast. pak die ladder en ga terug naar de tijdmachine. druk de middelste grijze knop en dan de groene knop, en ga weer naar rechts. je boom is groot. zet de ladder ertegen aan en klim naar boven. ga naar rechts naar de boekenplank. je karakter zegt nu iets, met een code. onthoud die code (of schrijf m op) ga weer naar de tijdmachine. je wilt nu naar het heden: druk op de rechtse knop en dan op de groene. ga naar de kamer links en vul de code in die je van de boekenkast had. ga door de deur.
ja doe maar want dit is echt niet leuk..blijven hangen op iets waar je niet verder kunt maar wel weet dat je verder moet kunnen.
ja penny dat heb ik ook.. je kan klikken tot je een ons weegt geloof ik maar die van ons willen gewoon niet vliegen ik denk dat ze vliegangst hebben