ik kan je ook hier helpen hoor ik ga de cheat opschrijven. maar ik moet m eerst vertalen en daar heb ik geen zin in! ik zet m in het engels hier neer. waarschijnlijk moet je level 18 dan wel overnieuw doen maar met die cheat kom je er zo doorheen Level 18 Walkthrough: 1. Go right into the next room 2. Click the box or whatever it is; it should move to the side 3. Get the code from the plaque on the wall. (example. 6, 4, 3) 4. Go back to the previous room. 5. The three panels are like the faces of a die; click them to change the numbers to the three from the plaque (Example. From top to bottom, 6, 4, 3) 6. This should open up a MOTAS recharger. Place the MOTAS device in it; it should start hovering. 7. You should see 5 arrows(switches) that look like this: V ^ V ^ V (Down, Up, Down, Up, Down) Change them to this: ^ V ^ V ^ (Up, Down, Up, Down, Up) The MOTAS should no longer be hovering. 8. There should also be three other switches, two below and one above the five arrow switches you just modified. They should all be pointing downwards. Click the one above the five arrow switches so it is pointing upwards. The MOTAS should resume hovering. 9. Click on the MOTAS to pick it up. The message should say that you have reversed the polarity of the MOTAS. 10. Engage the MOTAS and travel back to the room with the crashed alien ship. 11. Hover your mouse over the ship for a few seconds, and then the alien. The alien should get up, return to the ship, and fly out of there. The hole in the roof should disappear. The message will say that time is running backwards. 12. Remember the plaque that said the three numbers? It also said, "Important information destroyed by alien ship." See the sheet of paper the alien ship was on? Yep, you guessed it. It's a MOTAS device code. Click it.
Ik dacht dat zodat de bal boven het vlak zweefde het goed was. Maar hij moet zweven, dan moet je de dingetjes verzetten en als je de laatste goed verzet hebt gaat hij pas weer zweven! Kon niet ens zien hoe de alien in de ufo sprong zo snel ging het daarna.
- ga naar rechts naar de volgende kamer - klik op die doos (of wat het ook is) en de doos gaat opzij. - daar hangt een papier met een code. schrijf die code op (voorbeeld: 6 4 3) - ga weer naar de vorige kamer - links zie je een paneel en dat uit 3 kleine paneeltjes bestaat. tik je code in, zodat de hoeveel groene knopjes in elke paneel klopt. (als voorbeeld: boven 6, daarna 4, en onder 3 groene knopjes) - nu open de MOTAS recharger. plaats je MOTAS in de cirkel. Als het goed is gaat hij nu op en neer. - je ziet 5 pijl (knoppen) die er zo uit zien: v^V^V (naar onderen, naar boven, onder, boven onder) - verzet ze zodat ze precies omgekeerd staan, dus zo: ^v^v^ (de MOTAS stopt nu met op en neer gaan) - je ziet ook nog 3 andere knoppen ( 2 beneden en 1 boven) waarvan de pijltjes naar beneden wijzen. klik op de bovenste zodat deze naar boven wijst. de MOTAS gaat nu weer op en neer. - haal de MOTAS er weer uit. hij is nu soort van 'opgeladen' (dat zegt je karakterpersoon ook) - Druk op de MOTAS, en dan op de 2e MOTAS je komt weer terug in die ruimte met die alien. -Ga met je muis over het schip en de alien en als het goed is gaat de alien naar zijn schip vliegt weg. het dak is ook weer heel.
Zie album zo moeten die staan. Hij ging er bij mijn ook net weer in! Hij moet inderdaad opnieuwe gaan bewegen zolang de zandloper gewoon neer/op/neer of andersom zitten maakt niet uit!
de alien staat op als je je muist gewoon over de vloer beweegt. pak het papiertje dat op de grond ligt op.