Op zoek naar een online 'ontsnap het huis' spel

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 17 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny

    Penny Bekend lid

    18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihi ik ben gisternacht om half 1 gestopt omdat die alien er niet in wilde.
     
  2. ik kan je ook hier helpen hoor ;)
    ik ga de cheat opschrijven. maar ik moet m eerst vertalen en daar heb ik geen zin in! ik zet m in het engels hier neer.
    waarschijnlijk moet je level 18 dan wel overnieuw doen maar met die cheat kom je er zo doorheen :)

    Level 18 Walkthrough:

    1. Go right into the next room

    2. Click the box or whatever it is; it should move to the side

    3. Get the code from the plaque on the wall. (example. 6, 4, 3)

    4. Go back to the previous room.

    5. The three panels are like the faces of a die; click them to change the numbers to the three from the plaque (Example. From top to bottom, 6, 4, 3)

    6. This should open up a MOTAS recharger. Place the MOTAS device in it; it should start hovering.

    7. You should see 5 arrows(switches) that look like this:

    V ^ V ^ V (Down, Up, Down, Up, Down)

    Change them to this:

    ^ V ^ V ^ (Up, Down, Up, Down, Up)

    The MOTAS should no longer be hovering.

    8. There should also be three other switches, two below and one above the five arrow switches you just modified. They should all be pointing downwards. Click the one above the five arrow switches so it is pointing upwards. The MOTAS should resume hovering.

    9. Click on the MOTAS to pick it up. The message should say that you have reversed the polarity of the MOTAS.

    10. Engage the MOTAS and travel back to the room with the crashed alien ship.

    11. Hover your mouse over the ship for a few seconds, and then the alien.

    The alien should get up, return to the ship, and fly out of there. The hole in the roof should disappear. The message will say that time is running backwards.

    12. Remember the plaque that said the three numbers? It also said, "Important information destroyed by alien ship." See the sheet of paper the alien ship was on? Yep, you guessed it. It's a MOTAS device code. Click it.
     
  3. jah ik heb die al20 duizend keer door gelezen kom er dan nog niet door heen
     
  4. moet ik m vertalen dan?
     
  5. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Balen man dat je er nog steeds niet uit komt!

    Grr echt fusie is het dan.
     
  6. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    fijn ik kan dus geen engels :cry:
     
  7. hahaha ik vertaal m wel, dan plaats ik m zo ;)
     
  8. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    je bent een schat! :) maar werkt dat dan echt ?
     
  9. Penny

    Penny Bekend lid

    18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    JAAAAAAAAAAAAA, het is gelukt! RACH JE BENT EEN SCHAT!
     
  10. jah ik nsap het niet ik doe alles wat jullie beschrijven maar kom er niet door heel raar
     
  11. hoe heb je het gedaan tel me pleassssssssss
     
  12. Penny

    Penny Bekend lid

    18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik dacht dat zodat de bal boven het vlak zweefde het goed was. Maar hij moet zweven, dan moet je de dingetjes verzetten en als je de laatste goed verzet hebt gaat hij pas weer zweven!
    Kon niet ens zien hoe de alien in de ufo sprong zo snel ging het daarna.
     
  13. jah die bal doet wat hij moet doen bij mij zweeft hij ik doe toch iets verkeert kan niet anders dan
     
  14. Penny

    Penny Bekend lid

    18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar Rach zal het vertalen voor je. Het is dus belangrijk dat die pijltjes enzo precies goed staan.
     
  15. staan allemaal naar beneden gericht
    en de kuipjes om en om
     
  16. - ga naar rechts naar de volgende kamer
    - klik op die doos (of wat het ook is) en de doos gaat opzij.
    - daar hangt een papier met een code. schrijf die code op (voorbeeld: 6 4 3)
    - ga weer naar de vorige kamer
    - links zie je een paneel en dat uit 3 kleine paneeltjes bestaat. tik je code in, zodat de hoeveel groene knopjes in elke paneel klopt. (als voorbeeld: boven 6, daarna 4, en onder 3 groene knopjes)
    - nu open de MOTAS recharger. plaats je MOTAS in de cirkel. Als het goed is gaat hij nu op en neer.
    - je ziet 5 pijl (knoppen) die er zo uit zien:
    v^V^V (naar onderen, naar boven, onder, boven onder)
    - verzet ze zodat ze precies omgekeerd staan, dus zo:
    ^v^v^
    (de MOTAS stopt nu met op en neer gaan)
    - je ziet ook nog 3 andere knoppen ( 2 beneden en 1 boven) waarvan de pijltjes naar beneden wijzen. klik op de bovenste zodat deze naar boven wijst. de MOTAS gaat nu weer op en neer.
    - haal de MOTAS er weer uit. hij is nu soort van 'opgeladen'
    (dat zegt je karakterpersoon ook)
    - Druk op de MOTAS, en dan op de 2e MOTAS je komt weer terug in die ruimte met die alien.
    -Ga met je muis over het schip en de alien en als het goed is gaat de alien naar zijn schip vliegt weg. het dak is ook weer heel.
     
  17. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Zie album zo moeten die staan.

    Hij ging er bij mijn ook net weer in!
    Hij moet inderdaad opnieuwe gaan bewegen zolang de zandloper gewoon neer/op/neer of andersom zitten maakt niet uit!
     
  18. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    JAAAAAAAAAA IK BEN VERDER JAAAAAAAAAAA
     
  19. de alien staat op als je je muist gewoon over de vloer beweegt.
    pak het papiertje dat op de grond ligt op.
     
  20. penny en jesske zijn jullie er al doorheen?
     

Deel Deze Pagina