En toch hou ik grijze stenen over. En als ik daar op klik dan worden groene weer grijs. Hoe kan je nou die hele muur groen krijgen?
Help....haha Ben bij level 14, moet nu het touw van de molen kapot hakken met de bijl. Heb de bijl gescherpt met de 4 schuurpapiertjes maar krijg het touw niet stuk...help
De groene muur is inmiddels helemaal groen, maar ik kan die machine niet bewerken met mn gereedschap (schroevendraaier en knijptang)
@silvie, je moet de machine openmaken aan de onderkant beetje links en dan de groene draad doorknippen dacht ik
hoi hoi wat een vreselijk verslavend spel. maar wel leuk. zit alleen soms wel te ***** want dan zit ik weer vast. groetjes sandra
Dames, heb net de groene muur naar achteren gekregen, Hier kwamen 2 kamer tevoorschijn, hoe ga ik nu verder, iemand enig idee?
dat doet ie automatisch.. als je het spel dan opnieuw start dan ga je naar continue game ipv van new game
Ben ik net begonnen (ik was zo nieuwsgierig geworden!), weet ik nu al niet wat ik met die computer en speld moet doen in de tweede kamer. Weet iemand het nog?