Zooooo heb het inmiddels gevonden wat heb hem eindelijk UITGESPEELD..! Joehoeeeeee weer een zorg minder...
In welke kamer is dit? Ik zie wel waar ik moet zijn maar kan die doorgang echt niet vinden, of ben ik nou zo dom?
Ja dat is level 12 die jij zoekt. Die geheime doorgang zit bij die lamp. Bij de groene muur rechts achterin
Ja ik heb hem al uit gespeelt Dus als je hulp nodig heb roep maar! Ik ga alleen zo wel ff weg voor 2 uurtjes daarna ben ik er weer
Ik ben in level 12... Wil door de 2e geheime doorgang gaan om achter het laatste laserveld te komen, maar hij zegt dat iets de doorgang blokkeert... Weet iemand waar en hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb zo'n nintendo spel. Maniac Mansion. Is ook zoiets. Ik heb hem NOOIT uitgespeeld. Zlefs niet met een walkthrough. Stom spel
ik kom niet door die kleurenmachine in level 13 , ik denk dat ik de kleuren goed heb maar als ik de hendel overhaal gebeurt er niks :x
@ wishgirl, dan moet je weer naar boven en daar ergens een kast verschuiven geloof ik is al even geleden omdat ik ruzie heb met een kleurenmachine in level 13
Ik ben boven... geloof ik... Toen ik die kast verschoof kwam het gat in de grond tevoorschijn... maar als ik daar dan door wil zegt ie dat iets de doorgang blokkeert en dus kan ik er niet door..
dan moet je terug naar de kamer met dat apparaat in de rechtse kamer en daar links van het apparaat zie je bij het plafond een klein zwart dingetje of zoiets waar je op moet klikken en dan is als het goed is de doorgang vrij succes iemand nog met tips over het apparaat met de kleuren in level 13?
Stef heeft ergens een link neergezet hoe je door lvl 12 heen kan komen. Even een aantal pagina's terug.
@kalush; de kleuren in de volgorde zetten zoals de schilderijen op nivo b aangeven alleen lukt het mij niet