Ja, da's leuk, maar hoe en in welke volgorde? Snap er echt de ballen van! En dan als vierkant of als driehoek en tellen de geblokte vakjes ook mee, of alleen de hele gekleurde vierkantje? Dus "rood, rood, groen, blauw, blauw, geel" of "rood groen blauw geel"? Volg je me nog?
Marian79: Ik had aan elke kant een andere kleur en het blok als vierkant! En daarna deed ik steeds aan de hendel trekken waardoor die ineens open ging!
Brenda: Waar zit je ookal weer vast in leven 18? pff moet ff nadenken dan hoor. Zit je met die kleuren vast of iets anders?
in twee kamers, in de ene kun je zogezegd naar buiten kijken en in de andere moest je drie vakken met rode en groene bolletjes aanklikken en dan ging er een scherm open met allerlei verbindingen. en daar zit ik dus nu....
ok, je heb die bal die moet erin doen! Dan moet je ff in me album kijken SPEL is plaatje 1 zo begin je! En SPEL2 moet die eruit komen te zien dus moet je ff wat dingen veranderen.
Ik kan buiten niets vinden, kan niet in de lift naar boven of beneden en zit dan alleen nog met die machine met die kleuren en die hendel?
Die emmer moet je op etage C halen! Je moet eerst in de hal op die muur klikken en daarna de kleuren ding vol maken Eerst de buitenranden drukken en daarna naar binnen toe. Je begint met rood. Dan krijg je een sleutel en kan je de kast mee openen maken
Oke, geen ontsnap spel, maar wel net zo verslavend. Zorg dat het blokje in het gat valt. http://www.albinoblacksheep.com/games/bloxorz
Oke ik zit ook nog steeds te klooien met die kleuren.. Heb het emmertje al, ook al geplakt, brandje geblust.. Vogel vrij gelaten.. En nu die kleuren nog
Hoe werkt die kleurenmachine dan? Ik heb de kleuren nu wel gevonden: Noorden = rood Zuiden = blauw Oosten = blauw Westen = geel Hoe krijg ik dat allemaal zo in die machine dat ie het accepteert... dus wat moet ik doen?