Oke, ik ben nu bij een computer warvan ik codes nodig heb, vind ik die in de pc of moet ik eerst ergens anders zoeken?
Je moet eerst de power aanzetten, als je dat gedaan hebt moet je het e.e.a in de pc doen; in "my computer' klik je op Readme text staat een password, die vul je in. Dan op inloggen, dan kun je nog twee codes vinden één in het scherm en het ander in de blender
Klopt, helemaal onderaan staat een code die heb je nodig, ben nu alleen aan het zoeken hoe je die muur openkrijgt in de 1e kamen (ben het vergeten, haha)
Ohja, je moet op start drukken en dan die code invullen, dan klik je op "unlock door",als je dan naar de 1e kamer gaat kun je achterin de muur doorbreken
goed mijn bijl is scherp en ik heb er de molen mee losgemaakt... Resultaat: bijl kwijt... touw rijker! Wat moet ik nog meer doen in deze level?
Je moet ook nog naar dat grote zilveren / grijze complex toe (links vanaf het bruggetje, achteraan de straat), daar heb je een paneel met een bootje, dat bootje moet dmv de knoppen helemal naar rechts. Of heb je dat al gedaan?
nee dat heb ik nog niet gedaan... maar hoe doe je dat dan met die knoppen...? En wat is er met die spijkerbroek aan de waslijn? En wat moet je doen met die statieven in die kamer met die rode knoppen? En moeten de straatlantaarns ook aan? En euh.. bootje en spade en?
Uhh welk spel zijn jullie aan het spelen. Ben aan het bladeren maar kan door de vele pagina's de link niet vinden
Oke.. bootje is aan het einde... maar er gebeurt niets... kheb em wel in laag water staan trouwens... Ik weet niet of dat de bedoeling is?
Ja, ik geloof het wel, maar vraag me niet waarom, ik denk dat het is omdat die boot onder de brug door moet varen, als dat zo is moet je je touw over de brug gooien als de boot voorbij komt, dan krijg je de spade, deze heb je nodig aan het begin van de straat om tegen de broek aan te slaan, dan komt er een sleutel uit (die valt op de grond). Omdat de energie het weer doet ga je naar die vreemde stralingen in de linkerkamer vanwaar je bent binnengekomen, daar staat een getal op de muur, die heb je nodig
Kom ik weer bij dat stroompje met die bruggetjes.. flitst er een bootje voorbij.. daar hebben jullie het vast over.... Ligt een spade op.. Hoe krijg ik dat bootje te pakken?
Die hoef je niet te pakken, je gebruikt het touw om op het bootje te gooien, zo haal je de spade eruit . Ik moet helaas stoppen, misschien tot straks! Succes!
ben ik de level overnieuw begonnen omdat ik in de kamer vastzat omdat er scheuren in de deur zaten... en nu krijg ik het bootje niet meer naar de andere kant... hoe moest dat ook weer? Ja met de knoppen... maar ik laat de 2e bak volstromen met water.... en hij doet niets...