Het is wel allemaal in het Engels. Ik weet niet of dat erg is. http://home.uchicago.edu/~rabrown/MoTaS.html Voor degenen die verslaafd zijn aan dit soort spellen. Ik ken er nog 3 waarbij je items moet zoeken om vrij te komen. Maar het is helaas maar 1 level.
Ok, spuit 11 in de bocht, maar ik ben net begonnen..... Nu ben ik in de 2e kamer(s) en moet die diskettebak open maken. Ik heb die pin, maar als ik die pin en diskettebak tegelijk pak, dan kan ik het ene niet op het andere gebruiken..... HELP!
kan iemand me helpen bij level 8 ik heb de klepel van de klok maar nu ik zie nergens een haak of een paard of wat dan ook ik ben me suf aan t lezen geweest maar kan de oplossing niet vinden wordt gek van dit spel HELP veel liefs mieke
Je moet naar de meest linkse kamer gaan daar moet je nog een keer op de groene knop drukken van dat systeem, dan veschuifd de muur en komt er een geheime kamer. Aan het plafond hangt een ding en helemaal rechts moet je op de opening klikken en komt er een touw uit. Daar kun je de klepels aanhangen.
bedankt peetjuh maar nou zit ik vast in level 12 ik moet naar de lazerkamer maar kan ze niet vinden ik blijf maar rondjes lopen? liefs mieke
Ik zit vast in level 18... Heb net zo een witte bal in zo een gat gelegd en heb dan al die driehoekjes met lijnen enzo... Hoe moet ik die dan neerzetten dat ik verder kom? En die rondjes met een K ofzo erin?
oke zal het proberen.. nou je moet 3 codes vinden 1 = de code op het readme bestand ( taters..) 2 = de code van unox version (1 nog iets) 3 = de code van blender 2.2 ofzo de tweede code zie je als je het achtergrondje hebt veranderd.. dat kun je doen in het mapje waar je ook de wachtwoorden in moet voeren.. het tekentje ernaast... en de derde code vind je in het bestand Blender.. rechts op het bureaublad en hoor wel even als je dit hebt gedaan want weet zo niet meer wat er dan was..
Dat heb ik dus allemaal netjes ingevoerd.... taters997, v1.48 en 2.21 (deze keer) Maar dan kan ik dus niet verder, kan ik nergens meer op drukken> blender bijv. werkt dan ook niet meer.......