ja klopt.. de v moet je weglaten.. en daarna moet je een bestand openen en dan volgens mij op decodeer 2 drukken en onderaan zie je dan een code/wachtwoord en als je dan op start drukt en dan iets met unlock ofzo.. dan voer je daar het wachtwoord in.. dan ga je weer terug naar de hal en aan het einde kun je dan een deur openen..
ik zit vast bij level 18... ik heb de juiste stippen in gevoerd en zie dan een soort tekening ofzo.. en de bal zit er in en die zweeft wat op en neer.. en dan?
eindeljik uitgespeeld.. over die ladder.. dan moet je of weer naar het heden of naar het verleden.. hij moet echt groot zijn dan kan ie er tegen aan
Ik heb m ook uitgespeeld! Enne je kon m ook in het nederlands zetten, haha, heb je het in het engels gespeeld? nog een extra moeilijkheids factor
Damn, wat een verslavend spel zeg! Ben al de hint aan het teruglezen, ben nu op pagina 41 en bij level 13. Het ook kijkt naar iets, staat er. Nu heb ik bij de hints gelezen dat ik dan die chip bij het ook moet houden, maar ik heb alleen die rode map en daar gebeurt niets mee
hmm uitgespeeld in 5 uurtjes maar onwijs veel valsgespeeld hihi, maarja anders was ik er echt niet uigekomen!
Wat een 'vreselijk'verslavend spel zeg 8) Ben nu pas bij de smilies.... ga toch maar gebruik maken van de tips in dit topic
ik zit op level 3 vast.. grr heb de muis verplaatst.. zit nu te gluuren.. en de brug omhoog maar krijg niks die bak in..