Als ik het mij goed herinner, krijg je ook geen opening in de 'schaakkamer' maar in een kamer ernaast! Blijkt dat je toch gewoon kan schaken he
whahah ja ben nu ergens anders,,..allemaal deuren en 2 mannetjes die een kluis vasthouden met allemaal kleuren,ben die al aan het verschuiven,maar...whahah je leert wel geduld hebben zo!
ik moet en ik zal het spel uitspelen hahaha...heeft iedereen hem al uit? ik probeer de alien in het schip te krijgen leven 18 maar het leukt maar niet,wat ik ook doe hij beweegt niet!het schip is ook nog stuk..iemand tips?
WOW dat gaat ineens snel zeg! jij bent goed! ik zit serieus nog steeds in level 12....... heb je nog tips?
euuhh welk level is dat ook alweer 12? wat heb je daar? ik krijg mijn alien nog steeds niet in beweging grrrrr
Whaaahhhh.. Ik ben bij die loopbrug. De puzzelstukjes zitten in de glazen bak, heb ze al 100x verschoven, maar krijg het maar niet voor elkaar.. Hoe krijg ik die rat nou in die bak?
Heb m eindelijk uitgespeeld.... nou met hulp van mijn vriend dan haha. Maar wat was er ook al weer in level 12?
level 12 heeft die computer, groene muur en laserstralen (beveiliging) Schijn hier een kniptang of een sleutel te moeten vinden, heb geloof ik overal al 10 keer opgeklikt, maar vind niets...
Jij bent goed moet eerlijk zeggen dat ik op het punt van opgeven sta hoor.... vind doordenkertjes wel leuk, maar dit is VRESELIJK
oooo kun je me vertellen hoe ik die alien in beweging krijg? hij wil niet! ;( die knijptang,ligt die niet in een kamer met stellingen en doosjes? (je vergee thet snel weer hoor)
ja dat had ik ook aan het eind. Gelukkig heeft mijn vriend 'ingegrepen' en wilde het graag proberen.. en heeft het einde zowat overgenomen haha met de schroevedraaier moet je de kast onder openmaken, dan heb je die 3 draden. ik kan me niet zo goed meer herinneren waar die tang lag! inderdaad moet je éérst die sleutel vinden en dan kan je een kast opemaken waar die tang in ligt.. maar waar je die sleutel vandaan moest halen.. weet ik niet meer eigenlijk zou je graag willen helpen!
ja balen he Ik wou dat ik kon helpen... zou m bijna overnieuw doen en dan kijken hoe het ook al weer was
bedankt voor jullie reacties! wanneer iemand zich nog kan herinneren waar ik de sleutel en de tang kan vinden, dan hoor ik het graag
thanks tessa,ja echt balen!Ik zal hem wel overnieuw moeten doen,ga zo mn bed in (ja is heel vroeg ik weet het)en dan morgen nog maar eens proberen......en maar hopen dat ik niet ga dromen over aliens en deuren en schroevedraaiers en...