Een vriendin heeft dat een keer gedaan, en ik moet zeggen die jurken staan dr wel erg leuk. Ze heeft het trucje nog een paar keer gedaan met andere stofjes. Ik ga mezelf ook opgeven.
Heb m helaas niet zelf gemaakt hij staat op google maar hij is wel mooi, soms zie ik voorbeelden voorbij komen echt wauww mooie portretten van dieren enz, zou ik ook wel willen kunnen maken maar misschien ooit na flink oefenen
Lezen! E-reader is echt ideaal. In bad of met een kopje thee op de bank. Verder neem een Netflix ap en ga series kijken. Natuurlijk is iedere dag lekker wandelen ook erg gezond voor je. Andere sporten die je kunt doen (groepsles ivm contact met anderen). Lichte vorm van vrijwilligerswerk waarbij je een ander kunt helpen?
Oh ik geloof zeker dat het leuk kan zijn. En ik naai echt met veel plezier over het algemeen. Maar als ik het vergelijk met kleuren of wandelen is er toch een stuk meer vaardigheid en concentratie voor nodig.
Sorry dat ik inbreek maar ik lees veel over diamond painting. Spreekt mij ook wel aan. Heeft iemand tips waar ik een compleet start setje kan bestellen ofzo?
Ik heb alles bij bol.com vandaan gehaald. Als je een painting koopt zit alles er al bij, dus je kan gelijk aan de slag. Veel plezier alvast. Het is echt heel erg leuk
Bedankt voor alle lieve reacties! Er zitten goede tips tussen maar ook dingen waren ik nog lang niet aan toe ben maar wie weet later wel leuk zijn. Mijn psycholoog zei vandaag wel dat ik nog niet genoeg rust neem. Niks doen is toch niet hetzelfde als rust nemen. Er is me een meditatie app geadviseerd. Ik heb een diamont painting besteld, een puzzelboek gekocht.
Bedankt voor je fijne uitgebreide reactie! Fotograferen staat op een laag pitje omdat ik het even niet meer zie. Ik maakte vooral landschapfoto's maar me focus is weg. Verder heb je veel leuke tips, dank je wel!
Wat mooi! Kan dit op elk hout en koop je dat bij de bouwmarkt? Ik zag een houtbrander bij de action.. zou ik die kunnen kopen om mee te beginnen?
Smart games (leuk voor de kinderen maar de expert levels ook voor jezelf) Gitaar leren spelen, ik kon daar echt heen mee bezig gaan met een app en maar proberen en proberen Puzzelen, zowel legpuzzels als in een puzzelboek Boeken lezen (eventueel luisterboeken luisteren)
Ik heb zelf ook die van de action om maar eens mee te beginnen want zelf ben ik ook nog maar een beginneling haha, en ja het hout ik denk wel dat je op elk soort hout kan doen, had alleen wel gelezen dat je beter geen hout kan hebben met teveel knoesten... hout van de bouwmarkt is prima geschikt denk ik maar zo
Zelf ben ik nogal van de lijstjes, dus ik kan echt ontspannen van het maken en knutselen in mijn bullet journal. Je hoeft er niet voor te kunnen tekenen ofzo. Je hebt onwijs leuke plaatjes, quotes en stickers (kant-en-klaar) die je kunt gebruiken.