Passen wel in het "eisenlijstje", maar vind ik niet zo leuk of zijn al bezet. Daan ga ik toch wel op het lijstje zetten, al weet ik nu al dat ie ge-veto-ed wordt.
Mart Daan Job Gijs Mees Tijn Stijn Jordy Bram Mark Jeroen Daniël Douwe Jelle Simon Hugo Maarten Arnout Bjorn Fabian Jelmer Joost Joris Freek
Fabian! Die was ik dus kwijt he! Die gaat hoog op de lijst! Dit vind ik zo'n leuke naam. Man vond het toen niks, maar wie weet dat ik hem nu kan overhalen. Job, Daan en Bjorn staan op de lijst
Ik ben even door mijn vriendenlijst gaan scrollen van Facebook, gezien ik uit de jaren '90 kom en veel van mijn Facebook vrienden ook Ik zal nog even verder scrollen.
Ik ben er en beetje in blijven hangen Lorenzo vind ik ook nog echt heel gaaf, maar ik denk dat mijn man daar niet eens op gaat reageren
Kaj neem ik zeker mee (Kai vind ik ook leuk). Thijs ga ik toch ook maar op die lijst zetten. Ik heb er nog niet ' het' gevoel bij, maar ik vind m wel leuk bij de andere twee (en ik vind 3 kinderen op volgorde met R-S-T ook wel grappig )
Ja snap ik hoor. Maar gaf m'n reactie omdat je het in de OP nederlandse namen uit de jaren '90 zo benoemde. Matthias dan? Ben spuit 11 zie ik nu Edit: Fabian vind ik dus ook Héél. Erg. Leuk. Maar 3 kinderen op rij met R-S-T vind ik óók heel leuk (zat ik gister ook aan t denken maar ik kon gister niet goed op mooie, hollands klinkende namen met de T komen). Is Thijmen al genoemd? Verder denk ik met de T nog aan: Ton Tuur Tobin (o nee kan niet ) Ties Tijn Thijs Thije/ Teije/ Theije/ Tije Terry Ted Teddy Timo Tim Tom/ Thom Thomas
Ja, daar komt meestal mijn inspiratie vandaan, dus die namen vallen vaak in de smaak. Maar blijkbaar hield het op bij de 2 die ik al heb. De andere namen die ik echt leuk vind, zijn dus al bezet Matthias ligt te dicht bij Matthijs en die hebben wij heel dicht bij ons.
Ik had m'n bericht net ge-edit met nog een boel extra namen toen jij net jouw reactie stuurde. Misschien heb je nog wat aan die namen Vooral Timo, Thijmen en Ties vind ik mooi bij de namen van je kinderen passen ♡
Thijmen en Ties vind ik niet zo. Timo valt af omdat die naam heel dicht bij ons staat. Edit: Andere namen nu pas gezien! Terry vind ik ook nog wel gaaf, dus die nemen we mee. Man vindt Thomas leuk, maar dat vind ik dus niet zo. De rest valt af. Edit 2: Tjerron vind ik ook leuk, maar ik vermoed dat dat veel te exotisch is naar de smaak van mijn man...
Joost Tom Toon Thomas Menno Michiel Chiel Ludo Victor Wijnand Wout(er) Alex(ander) Xander Berend Bas Bastiaan Bastian Werner Emi(e)l Luuk Bart Mart Floris Jules Jeffrey Arnold Laurens
Allemaal namen die om verschillende redenen afvallen. Luuk heb ik wel op het lijstje gezet. Vind Lucas leuker, maar dat is weer zo'n populaire naam en dat vind ik dan weer lastiger (maar geen no-go, want 617 x in 2020 op 17 miljoen mensen is ook maar relatief ). Xander vind ik wel leuk, maar ik zit toch echt met die schrijfwijze. Het maakt het voor mij ingewikkeld, maar Sander is dan weer een nee vanwege de S. Poeh lastig hoor!
Naam met een T wat me nog te binnenschiet, wellicht al genoemd, maar heb het zo snel niet gezien: Timur.
Tjerron had ik niet gezegd hoor Heb wel nog Tjerk of Thierry als aanvulling Jammer dat Timo helaas niet kan omdat die dicht bij staat! Maar leuk dat Terry erbij komt