Hoi meiden, Nu ben ik ook eens nieuwsgierig waar je man/vriend zijn tattoo heeft met de naam van zijn kind(eren). Mijn vriend is nog zoekende, ook m.b.t. lettertype en plek.... Ben benieuwd waar jullie mee komen! Doeg doeg Oogappel
Mijn vriend heeft geen tattoo, denk ook niet dat die er zal komen. Succes voor je vriend in ieder geval met het vinden van zijn ontwerp!
De 2 kinderen uit zijn vorige relatie heeft hij op zijn boven arm, ons zoontje komt daar waarschijnlijk ook of op zijn schoudersblad als er geen ruime op zijn arm is haha.
mijn man heeft jayden op zn onderarm staan wel vrij groot over zn hele onderarm, maar ik heb m lekker groter
hier de tattoo van mijn man, op de bovearm had ie al en is uitgebreid naar schouder + naam, naam moet nog extra bijgewerkt worden door toevoegingen van wit en extra schaduw..
Mij vriend heeft mijn zoontjes naam en daaronder zijn geboortedatum tussen zijn schouderbladen staan. Ik dikke sierletters.
Mijn vriend heeft een tatoo op zijn linker bovenarm. Geen namen. Ik zal zelf niet zo snel een naam laten tatooeren, maar dat is mijn persoonlijke smaak. Ik vind een naam niet zo mooi, dan kies ik liever een symbool. Maar dat is mijn ding. Ik hoop dat je iets moois kan vinden wat naar zijn smaak is.
De mijne verzameld nog steeds moed haha. Hij weet ook nog niet precies wat hij wil, en daarbij slikt hij medicijnen waardoor wondjes etc slecht genezen dus eerst maar eens goed kijken,navragen etc.
Mijn man zn tattoo wordt ontworpen met de naam van de kleine erin verwerkt, zijn we gisteren voor weggeweest. Ikzelf wil ook een mooie tat met de naam van onze kleine erin. Nonnie: mooie tattoo van je man! zo eentje heeft mn man ook alleen dan nog zonder naam hihi, hij wil de naam op zn onderarm hebben