Knobbels in buik en oksel...

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

2 dagen terug was ik mijn borsten aant onderzoeken ( doe ik iedere maand ) en nu voelde ik een knobbeltje in mijn oksel, het prikt als ik erop duw.. Ik denk dat dit een onderhuids puistje is of een ontstoken kliertje..
    Is rond en ong 1 cm

Nu heb ik al de heleochtend kleine steekjes in mijn buik en ging voelen aan mn buik ( ben best flink en een dikke buik )... Opeens voelde ik ook een harde knobbel in mn buik ( links 6 cm naast mn navel en danietsje omhoog )en als ik in het midden van mijn buik duw dan krijg ik steken in die knobbel.. Deze knobbel is ovaal en heel hard..

Nu ga ik morgen meteen een afspraak maken bij de huisarts..

Maar nu vroeg ik me af wie dit herkend en wat het bij jou was?

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hee meis ,

Ik heb meerdere keren knobbeltjes en knobbels gehad in me borsten en oksel.
    Borsten heb ik mammografie voor gehad ondanks dat ik heel jong ben en dat was een ontstoken klier. Niks ergs.
    Die in me oksels zijn van het scheren ik heb heel vaak een knobbel soms groot soms klein ook in me lies. Blijkt dat k een hele gevoelige huid heb en door het scheren en wassen etc dat er kliertjes of haartjes gaan ontsteken.
    Daar heb ik nu een soort betadine shampoo voor en een soort alcohol zeep. Die shampoo doe ik tijdens het wassen op me schaamstreek en op me oksels. En die zeep is een soort lotion die gebruik ik naar scheren. En gelukkig werkt dit heel goed.
    Nu heb ik bijna nooit meer knobbels. Normaal elke maand wel een paar keer heel extreem gewoon eng.

In me buik geen ervaring mee!!

Sterkte meis zal waarschijnlijk niks zijn

Xxx

3. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Onder je oksel kan het ook een opgezette lymfeklier zijn. Dat voelt wel vervelend maar is helemaal niet erg.

Deel Deze Pagina