Ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die met urinetesten bezig zijn. Ik ga deze maand als het goed is voor de 2de IUI. Ik krijg helemaal geen medicijnen. De vorige IUI is dus mislukt en dat gevoel had ik al toen ze het erin spoot. Ik voelde heel veel vocht en de gyn zei dat het van mij was Ze had eerst met een andere eendebek geprobeerd, maar kon er niet goed bij. Dus een grotere gepakt, maar dat was erg pijnlijk dus pakte ze weer die andere en spoot ze het erin. Ik had dus gelijk al twijfels want eerst wou de eendebek niet en toch heeft ze die wel gebruikt bij het inspuiten Ik heb bij de FM gevraagd of ik niet meer kans had met hormonen, maar dat wou ze nog niet doen. Ze had het erover om 3 x IUI zonder medicijnen en dan misschien met medicijnen. Uh mevr de gyn wij zouden na 3x IUI overgaan op ICSI? Dat lag nu ineens aan de kwaliteit van het zaad. Lekker verwarrend allemaal weer Nee mijn vertrouwen in de gyn en IUI is erg gezakt.. Ik heb nu 1x een echo gehad op cd 11 en mijn eitje was dus 11mm. Vanaf woensdag moest ik beginnen met urinetesten en die is dus nog niet positief terwijl ik had verwacht/gehoopt dat ik vandaag mijn IUI zou krijgen. Ik ben bang dat mijn lichaam door al het stress helemaal anders reageert. Ik vind het ook echt vreemd dat ze voor de IUI geen extra echo doen? Sorry voor mijn lange en verwarrende verhaal, maar voel mij echt
Vanmorgen weer een test gedaan om 8uur en hij was al wat donkerder. Ik ben weer gaan slapen en om half 10 werd ik wakker en keek weer en hij was dus nu positief. Ik kan bellen van 8 tot 9 maar heb toch voor de zekerheid gebeld en gelukkig deden ze daar niet moeilijk over. Ik heb er wel bijgezegd dat het later pas echt positief was, maar daar deed de IVF arts niet moeilijk over.... Vanmiddag word ik terug gebeld voor de IUI voor morgen. Wel apart want gisteren was hij nog licht en ik dacht altijd dat het elke x donkerder werd, maar bij mij is hij licht dan weer wat donkerder licht en ga zo maar door......vaag..
Vreemd meid en door de dingen die je omschrijft kan ik me voorstellen dat je vertrouwen een beetje gezakt is. Ik hoop dan ook voor je dat je vanaf nu wat positievere gevoelens zult hebben. Ik heb zelf bij 1 IUI ook gehad dat ze moeite hadden bij het openen van de baarmoedermond. Maar laat dat nou net de enige zwangerschap opgeleverd hebben, die ik gehad heb. Dus probeer je daarover niet te druk te maken. Ik dacht toen ook meteen dat die poging mislukt was, bij voorbaat al. Als je je nare gevoelens bij je gynaecoloog blijft houden, dan zou ik zeker eens overwegen om naar een ander ziekenhuis in de buurt te gaan om te kijken of je daar een beter gevoel krijgt. En bespreek het in ieder geval met je huidige gynaecoloog. Misschien knapt jullie verhouding dan wel een beetje op. Ik denk dat het voor gynaecologen ooit ook goed is om af en toe wat tegengas te krijgen. Ik heb dat zelf ook gehad met een gynaecoloog. Zij vond het toen heel prettig dat ik toch mijn opmerkingen gemaakt had en heeft er toen ook echt iets mee gedaan. Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen! Mijn duimen draaien voor je! Liefs, Josien
Dank je Josien voor je lieve reactie! Ik ben vanmiddag gebeld en ik heb om 15:00 de IUI. Ik ben benieuwd hoe de gyn morgen is en wacht nog even af. En als het niet goed voelt probeer ik een afspraak te maken met de gyn die mij heeft doorverwezen. Ik zie dat het voor jou ook spannend wordt! Mijn duimen draaien voor je!
Gisteren de IUI gehad en ik heb er wel een iets beter gevoel bij dan bij de 1ste IUI. Ik moest dit x ook 10 tot 15 min blijven liggen. Vorige maand moest ik gelijk opstaan. We gaan de lange wachtweken weer in..
Izzie: fijn dat deze IUI nu beter is gegaan. En dat even blijven liggen 10 -15 min lijkt mij ook wel beter. Ik duim voor een positief resultaat. gr vruchtje
Dank je Vruchtje! Voor jou wordt het ook weer spannend?! Je mag bijna beginnen met je 1ste IUI. Hopelijk is het niet nodig! duimduim!
Hopelijk maandag met z'n met z'n 3en op vakantie. Ik voel mij verder goed en de temp is ook hoog vergeleken met de maand ervoor. Geen bruinverlies nog. Wel mega veel pijn in mijn rug gehad aan 1 kant onderin. Woensdag op het werk kwam alles ineens omhoog, echt goor... De testen heb ik al gekocht net zoals de maandverband en tampons. Van alle gemakken voorzien. Ik maak er een MMM dagboekje van als dat kan. Toch fijn als je terug kan lezen hoe je je voelt.