Op zoek naar een spermadonor...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Belle, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Heel veel sterkte Belle en Belle man!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :confused: sommige mensen zou ik wel willen neermeppen!
    Is je zaad gewoon stuk! Who the hell vraagt er nou zoiets!
    Noooh hier kook ik ook van!

3. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ach Bel

Wat een narigheid lees ik allemaal.
    Tranen in de ogen..echt waar!

Sommige one-liners van je vergeet ik niet meer.

Ik weet zeker dat jullie een weg naar een kindje gaan vinden, met zulke goede vrienden.

Heb nog een vraagje:
    Heeft meneer geen broer of neef, waarvan je zoiets zou kunnen verwachten. Dat jullie misschien zoiets hebben, dat is familie?
    Of is dit een rare vraag.

Lies Iris en denkt aan je.

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Nog een vraagje:

Is het zo..nu geen zaad, over een tijd ook geen zaad, ook niet een beetje?

Kan het te maken hebben met een verstopping in de zaadleiders?

Sorry voor al mijn vragen..ik zie wle of je ze wil beantwoorden..

Kus

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hey meis ,
    weet precies hoe je je voelt.
    laatst zei een (oerdomme) kennis van mij.
    zal ik mijn man eens langssturen die kan dat wel.
    ik was zooooooooo woest.
    En qua dat is mijn man dan ook snel boos want hij vind zo'n opmerkingen abnormaal.
    Ik wens je veel sterkte.
    En hoop dat snel jullie wens in vervulling gaat.
    xxx

6. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Hey Iris,

Van de zus van mijn vriend gaan we niet zwanger worden, vrees ik. ;) Er is wel een neef die we zouden kunnen vragen, maar die heeft zelf nog geen kinderen, dus we weten niet of hij wel vruchtbaar is. En weet je, als mensen spontaan, zonder dat wij erom vragen hun hulp aanbieden, dan is dat misschien wel meer waard dan dat ons toekomstige kindje toch ergens familie van mijn lief is.

In mijn allereerste post van dit topic schreef ik al dat mijn lief volstrekt onverklaarbaar onvruchtbaar is: Alles functioneert (en hóe!), er zijn geen verstoppingen of blokkades en zijn hormoonlevels zijn tiptop. Hij produceert alleen geen zaad. Dus ook niet een beetje. Tja, en dan kun je wel gaan zitten hopen op een wonder, maar dat zou maar tot teleurstellingen leiden.

Overigens hoef je niet te denken dat het alleen maar narigheid is in Huize Belle. :D Natuurlijk, ik heb zo m'n moeilijke momenten, maar deze onverwachte tegenvaller heeft ons ook heel dicht bij elkaar gebracht. We waren altijd al erg close, en nu we samen dit lot te dragen hebben gekregen voelt het helemaal alsof niets ons nog uit elkaar zou kunnen krijgen. De aanleiding mag dan heel verdrietig zijn, maar dat is toch een mooie verdieping van onze toch al erg goede relatie.

Belle, blij met alle lieve meelezers. :D

7. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Nee, dat is waar, je moet niet hopen op een wonder.

en ik had het wel gelezen, maar wilde even zeker weten of zo'n uitslag voor altijd is.

Een vriend die zoiets aanbiedt is goud waard.

Ik blijf je topic volgen, op weg naar een goede zwangerschap.

Succes!

8. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Omhoog met dit topic! Niet omdat ik al zwanger ben ofzo, maar omdat hij anders op slot gaat, en dat lijkt me niet nodig.

Er staat van alles te gebeuren, waardoor mijn aandacht lekker afgeleid wordt. Ons appartement staat te koop en zondag komt een vriendin van een vriendin kijken of het misschien iets voor haar is. Ondertussen hebben we een ander appartement op het oog waar we donderdag nog een keer gaan kijken. En mijn vriend gaat binnenkort voor zichzelf beginnen. Hij heeft zijn cv al op Monsterboard staan en de aanbiedingen voor werk stromen binnen, dus dat ziet er alvast goed uit. We gaan de Lexus nog maar niet bestellen, maar als hij de klus krijgt waar hij nu zijn zinnen op heeft gezet dan kan hij over twee jaar zijn droomauto kopen. ;)

Ondertussen maak ik goede vorderingen met psychotherapie en ik verwacht dat ik over een maand of drie, vier kan gaan afbouwen met de antidepressiva. En zodra ik van de prozac af ben dan gaan we weer eens met de beoogde donor en zijn vrouw om tafel zitten.

Ik ben vol goede moed, maar op sommige momenten blijft het zwaar. Afgelopen zaterdag reden we even naar Bataviastad om wat spijkerbroeken in te slaan. We houden geen van beiden echt van shoppen, dus Bataviastad is ideaal voor ons: Tientallen kledingwinkels dicht bij elkaar, je kunt er je dingen kopen, een hapje eten en weer wegwezen. Nadat we allebei geslaagd waren gingen we even zitten voor een patatje en een beker fris. En we waren op het terras het enige stel zonder kinderen. Rechts van ons zat een vrouw op haar gemakje haar baby te voeden terwijl haar man de veters van hun peutertje strikte. Twee zusjes trokken hun vader aan de hand mee om te laten zien dat ze zo goed konden touwtjespringen. Er liepen ouders voorbij met van die prachtig humeurige jonge pubers die hun best deden om eruit te zien alsof ze niet bij hun ouders hoorden. Een klein jochie probeerde een spreeuw te lokken met een patatje. En er liepen zo ontzettend veel zwangere vrouwen voorbij, sommige nog achter de wandelwagens van hun andere kinderen...

Alleen thuis voel ik me minder eenzaam soms dan samen met mijn vriend op een terras vol gezinnen. Natuurlijk, we hebben elkaar, maar als je zo ontzettend graag moeder wilt worden dan is dat soms gewoon niet genoeg.

Belle, probeert nog even vol te houden.

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Belle,

Je kan het zo mooi verwoorden... ook ik voel die eenzaamheid vaker als ik buiten ben dan als ik alleen thuis zit... zo was er dit weekend ook iets te doen in ons dorp en als je dan al die jonge koppels ziet (vaak nog jonger dan wij) met dikke buiken of babytjes op de arm of met hun kindjes aan de hand... dan steekt het wel. Ik kon het niet langer uithouden en ben naar huis gevlucht...

Ik duim voor jou dat je je snel beter voelt zodat je snel de gesprekken kan verder zetten en zodat je ook eindelijk zwanger kunt zijn.

Veel sterkte toegewenst.

Liefs,
    Marisha

10. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Ik haal dit belangrijke topic weer ff omhoog ;)
    Ben benieuwd hoe het met je is!

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wat een herkenning op het terras met alle gezinnetjes, ik zat laatst met mijn vriend en zijn dochter bij het zwembad; allemaal trotse ouders die met de kids gezellig een middagje in het water aan het spelen waren....ik dacht echt; wat doe ik hier...

Sterkte Belle hou vol!

12. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Lieve belle en man belle

Ik heb je topic helemaal gelezen,
    vol bewondering, hoe je tegen de "zaak" aankijkt en zo positief kunt blijven!
    Ik geloof zeker dat jullie een heel lieve papa en mama zouden zijn,
    dus bij deze wil ik jullie ontzettend veel succes sterkte en kracht wensen en hopen dat je snel zwanger mag zijn van jullie wondertje
    liefs dieneke

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Volhouden hoor.... erop vertrouwen dat alles echt in orde komt ! Van zodra je het topic vruchtb behandelingen betreedt ga je automatisch dr berg en dal... maar die dalen helpen we je mee dichtmaken... zodanig dat je binnenkort vanboven op de hoogste berg staat en fantastisch nieuws mag uitbazuinen. Tot die tijd gewoon praten erover en wij luisteren en helpen je er doorheen !

14. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Je kunt je verhaal zo mooi verwoorden. Ik wil je gewoon veel sterkte en succes wensen. Ik blijf je topic volgen en hoop ook voor jullie op een lief klein wondertje!

15. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    wow
    je komt niet zo vaak zo een sterke vrouw tegen als dat jij bent belle
    ongelovelijk heel knap
    ook jullie samen moet echt een hele sterke relatie zin om dit te doorstaan
    heb veel respect voor je en hoop dan ook dat je binnenkort goed bericht hebt

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey Bel hoe is het er mee?

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Belle,

je moet iets doen met je talent voor schrijven.

Als je een boek uitgeeft, ben ik de eerste die het koopt.

En ik denk te mogen zeggen dat ik een toch best wel een doorgewinterde, literatuurminnende dame ben die wel een klein beetje weet waar ze het over heeft.

Ik hoop dat het je goed gaat.

Laat nog eens wat van je horen.

18. hi belle,

ik zag deze topic bovenaanstaan, en heb het helemaal gelezen vanaf pagina 1. ik wil eerst zeggen dat ik zoveel respect voor jou (en meneer belle) heb als ik lees hoe jullie samen in de hele situatie staan. persoonlijk ervaar ik ook dat mijn man en ik door deze periode heel dicht tot elkaar komen. ik wens je veel sterkte en kracht toe. volgens mij heb jij al heel erg veel kracht in jou, daar ben jij echt mee gezegend! ik lees mee...
    en ik hoop het beste voor jullie
    liefs rachel

19. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik was al op zoek naar dit topic ,lees altijd even hoe het met jullie gaat. ;)
    hoe is het nu met jullie?

20. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    jeetje wat een verhaal, ik heb alles gelezen. ik wens jullie veel sterkte met alles! en ik hoop dat jullie een geschikte donor kunnen vinden.

Deel Deze Pagina