Ik probeer via internet een camping te reserveren. Postcode / woonplaats en telefoonnummer zijn verplichte velden. Ik krijg na het invullen steeds een foutcode, nl 'moet numeriek zijn'. Heb ze op alle mogelijke manieren ongevuld maar ik kan de reservering dus steeds niet doorsturen doordat ie blijft zeggen dat het niet goed is ingevuld. Stomme vraag dus, maar wat betekend numeriek? Wat doe ik fout? Voel me heel dom nu
Numeriek betekent cijfers/aantallen. Je moet je gegevens dus met cijfers invullen. Bijv. postcode 1234 (heb je de letters al weggelaten?) Telefoonnummer zonder streepje, bijv. 0612345678 Lukt het dan wel? Zou het anders ook niet weten.
Thanks voor je antwoord. Nee dat lukte dus ook niet. Heb het nu maar print screen als bijlage verzonden via mail. Zal toch ook wel lukken zo lijkt me...
Is het voor NL of een ander land? Want niet elk land heeft letters achter de postcode staan. Idd even mailen en kijken of het dan wel kan.
of even kijken of je met een andere browser kan? ik heb het ook weleens als ik met google chrome internet. Dan lukt het niet, maar pak ik dan even internet explorer dan pakt het ineens wel