Ik wil vrijdag met mijn dochtertje van bijna 3 naar een waterspeeltuin of iets dergelijks kan ook een buiten zwembad zijn met een groot peuterbad In rotterdam e.o. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden
Hmm wij gaan hier altijd naar de speeltuin met peuterbad. Geen groot zwembad overigens maar wel relaxt voor mamsje terwijl dochterlief zich prima vermaakt. Weet niet waar je woont..? En is plaswijckpark of de speeldernis niks?
In speeltuin de kievit (Berkel en Rodenrijs) hebben ze een nieuwe waterspeeltuin, niet heel groot maar wel superleuk! Naast deze waterspeeltuin is ook nog een gewoon zwembad met een klein glijbaantje. Bij mijn kinderen altijd een succes
Het kleine badje van Rhoon is erg leuk en kleinschalig! Maar vol is wel vol en dan hebben met een abonnement voorrang.. Je hebt bij delft geloof ik ook een waterspeeltuin....
Oh en bij ahoy ligt ook een speeltuin met veel klimrekken en glijbanen maar ook een stuk met allemaal fonteintjes.
Plaswijck! Ligt in Rotterdam Schiebroek/Hillegersberg. Een speeltuin, veel schaduwplekken, picknickplaatsen, rondvaartboot, dierentuintje/kinderboerderij, verkeersparkje, en een waterspeeltuin. Het water is ongeveer tot (kinder)kniehoogte. Mijn kinderen vinden het allemaal superleuk. Als je na een paar uurtjes waterpret wel klaar met water bent is er nog genoeg te doen.