Mijn dochter vind het superleuk om met getallen bezig te zijn en is ook het alfabet aan het ontdekken. Nu had ik op schooltv.nl al een leuk spelletje ontdekt van koekeloere. Dat ging erg goed en nu ben ik benieuwd of jullie nog meer leuke spelletjes weten? We hebben alleen een laptop. Oja, ze is met de muis besturen nog niet zo snel.
Zoon doet zowel op de ipad als op de laptop veel spelletjes van kenny.nl. je moet de muis wel kunnen bedienen, maar dat gata nu goed!
Ok, dankje. Ik ga er eens even kijken. Edit: inderdaad leuk, het andere spelletje wat ze al deed staat er ook bij, van die strandwinkel
Meestermichael.nl ... De site voor het basisonderwijs. Voor leerlingen, leerkrachten en het digibord Daar staat ook een link naar de kenny site (vind mijn oudste ook erg leuk!) Staat ook vanalles op van bobo, getallen, letters, kleuren, vormen Spelletjes, verhaaltjes, liedjes. Voor groep 1 t/m 8. Sommige dingen kunnen maar een paar keer (schijnt, ben ze nog niet tegengekomen), andere dingen heel vaak. Mijn zoontje kan het helemaal zelf als hij maar eenmaal op de site zit, weet hij precies waar hij heen moet klikken om dat te krijgen wat hij wil.
Meiden Spelletjes | Gratis Games voor Meisjes Is ook een jongens variant van. Soms alleen een beetje lastig kiezen met al die spelletjes