Overal waar ik kijk zie ik prijzen voorbij komen waar ik een week boodschappen van doe echt belachelijk ! Max 25 euro wil ik uitgeven aan een boxkleed dus kom maar op met leuke sites
Zie nu bij de babydump ook leuke voor 25 euro in de aanbieding: Baby-Dump o.a. Nijntje boxkleed, Nijntje boxkleden, boxkleed Nijntje, boxkleden Nijntje | Baby-Dump
Boxkleed aanbieding | BESLIST.nl | Goedkope boxkleden online Er staan wel een paar leuken tussen. Helaas blijven de hele leuke belachelijk duur. Dam zou ik voor mp kiezen.
kruidvat heeft ook vaak leuke aanbiedingen en zijn ook prima. Hema heeft ook voor ongeveer 20euro een leuk kleed (gehad, geen idee of ze t nog hebben, lijkt me wel)
Die van prenatal is super leuk . Rest vind ik minder. Gelukkig is wibra ook prima, ook qua kwaliteit.
Of zelf maken? Is niet heel moeilijk en kunt hem vullen met fiber fill of een dekbed van de ikea werkt ook prima als vulling....
bol.com | Jollein Little Naturals - Organic Birdy Boxkleed - Fuchsia / Turquoise... Inmiddels deze gevonden, wel stuk duurder maar hij is heel dik (vriendin heeft m ook.) Dus dan vindt ik het wel waard
Ik heb van nijntje een heel leuk boxkleed gekocht bij de bijenkorf. Van 55 euro voor 24,50. Het is een heel lekker dik boxkleed, ik vind de meeste Veel te dun. Zo heb je voor een leuke prijs toch een kwalitatief goed kleed. Goed op de aanbieding en letten !
Die van wibra vind ik juist niet fijn. Was ook maar vijf euro, dus ach... Maar na wassen heel snel lelijk (pilletjes er op en kleur verwassen) en de vulling niet meer goed verdeeld. Dat je op sommige plekken 'hoopjes' krijgt en op andere plekken juist weer geen vulling zeg maar. Wij hebben de nijntje van een paar jaar terug (Holland serie) en die blijft was na was mooi. Was 25 euro bij de babydump
Oh. Hier zijn ze juist super! Kleur blijft mooi, geen gekkigheid met vulling of frutsels eraan. Heb er 3 gekocht bij de middelste en gebruik ze nu nog. Zijn dus al zeker 2,5 jaar in gebruik. Merk geen verschil met duurdere kleden van bijv Prenatal. Wel met echt dikkere, maar heb er altijd 2 op elkaar liggen dus dan is dat ook opgelost
Wij hebben er een van Cools Petito... Was toen ook niet zo duur... Maar ik zie net dat ze pas failliet zijn verklaard!
Bij bart smit zag ik van de week nijntje boxkleden voor 25euro geloof ik. Verder kun je denken aan kruidvat marktplaats lenen van iemand die je kent (ik ook gedaan) Zeeman/wibra hema (20,-) Bol.com, staan er n aantal van net onder of rond de 25,-
Toevallig zag ik net de wibra-folder en daar stond een leuke in voor weinig! Het plaatje was de roze....misschien meer kleurtjes