Rietjesbeker.

Discussie in 'Voeding' gestart door KnuffieQ, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Heeft er iemand hier ervaring met een rietjes beker?

Welke heb je dan? Eenhoevig bevalt die.

Zat te denken aan de difrax beker die is vanaf 9 maanden. E de enige vanaf deze leeftijd die ik kon vinden.

Is er iemand die ervaring heeft met deze beker?

Thuis drinkt ze uit de gewone oefenmeester van difrax maar deze vind ik toch niet zo handig voor onder weg of op een terrasje op zo'n jonge leeftijd.

Vandaar dat ik voor er bij een rietjes beker wil zodat ik de diksap of thee vooraf er in kan doen en mee kan nemen.....

Alvast bedankt voor jullie tips

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier met 8 maanden gestart met de difrax rietjesbeker en toen lukte het nog niet zo. Toch blijven geven en vanaf 8,5 maand drinkt onze zoon er prima uit. Hij drinkt nu alles eruit en oefenen met de gewone beker.

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier de nubi rietjesbeker. Hij dronk voor t eerst uit eenngewoon rietje, daarna de rietjesbeker gebrobeerd en ging meteen goed!

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook deze... en die is nu in de aanbieding bij de etos.. hier alleen eerst drinken uit de beker en daarna pas uit een gewoon rietje

5. KnuffieQ

Dat zag ik inderdaad dat ie in de aanbieding was. :D

Hier blij de locale drogist geweest om bekers te vergelijken en toen zanik dat die 12 mnd plus was en die van difrax 9 mnd

Fijn van jullie dames te horen dat ze allebei goed bevallen :p

6. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Wist niet eens dat die difrax 12+ was.... Ik denk maar zo: kunnen ze er uit drinken dan is het goed! Op tuitbekers staat vaak vanaf 6 maanden en ik ken geen baby die dat met 6 maanden al meteen kan :)

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier dronk ze ook ruim voor t jaar uit de nuby rietjes beker.
    Ook uit een sport tuit ofzo.

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Wij hebben een rietjes veker van de prenatal eigen.merk. Doet t super goed en lekt niet. Ook hebben we nubi rietjes bekers maar de ellende daarvan vind ik datver vaak nog wat drinken in t tuitje/bovenkant rietje blijft zityen. Je hebt van nubi trouwrns verschillende rietjes. Afhankelijk idd van t aantal maanden dat je.kindje is. Er zit wel degelijk verschil in. Zelf ben ik groot fan van de prenatal beker.

9. KnuffieQ

Thanks voor de tip ga eens op de prenatal site kijken :) voordeel van diffrax hoop ik er zit een schoonmaak ragertje bij om de onderdelen schoon te maken. Leek me wel handig

10. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    vanaf maand of 10 de rietjesbeker van de hema.

11. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier de difrax tuitbeker en ze drinkt er super goed uit (ze is 7maanden).
    Ik hoor ook veel goede verhalen over een rietjes beker, misschien ga ik die ook nog s proberen

12. KnuffieQ

heb vandaag de dirfrax rietjes beker gekocht. tot nu toe nog geen succes ;) ze zal nog wel even moeten door krijgen hoe het moet. maar op zich een fijn en praktisch ding ze vind hem heel interessant:D nu het drinken er uit krijgen nog ;)

13. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ja ze moet erin bijten en dan drinken en dat is wel even leren. Maar dat gaat wel lukken als je hem gewoon aan blijft bieden. Hier heeft het ook wel even geduurd maar ik heb hem wel eerder aangeboden en toen was hij er net niet klaar voor. Toen ik hem later aanbood had hij het al snel door.

14. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik zou als ik jou was even oefenen met een pakje drinken met een rietje. Als je er een beetje in knijpt komt het in haar mondje en dan heeft ze het als het goed is snel door!

15. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.156
    1.038
    113
    Hema rietjesbeker, kost 3 euro.
    Hij dronk er gelijk goed uit vanaf 6, 7 maanden.
    Ook fijn smal flesje.
    Groetjes

16. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Difrax heeft echt een super service. Vandaag even gemaild dat ik een dekseltje verloren ben en of ik ergens een nieuwe aan kan schaffen. Krijg ik een mail terug of ik mijn adres gegeven wilde geven want dan sturen ze een nieuw dekseltje toe. Service van difrax en vind die echt top. Heb ook al een keer een andere rietjesbeker gehad die meer lekte dan de andere die ik had en toen kreeg ik een paar rietjes opgestuurd om te kijken of dat het probleem oploste en dat deed het. Echt super en allemaal kosteloos!!

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Off topic maar hier deze week de tuitbeker van nuby aangeschaft, vastnemen gaat natuurlijk niet maar hij kan er wel al aan drinken
    Is een rietjesbeker beter als een tuitbeker?

18. KnuffieQ

Hier gaat het steeds beter met de rietjesbeker ze drinkt er al uit nog geen hele bekers per keer maar gaat de goedenacht op.
    Ben tevreden over mijn uiteindelijke aankoop thanks voor De hulp dames

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier ook Nuby, ideaal! Je kunt ze zelfs bij de supermarkt kopen (C1000)

20. KnuffieQ

Ze zeggen dat een rietjes beker beter voor de tanden is dat heb ik vaker gelezen het zou de mondmotoriek stimuleren ;). Maar volgens mij maakt het weinig uit. De adviezen kunnen per jaar verschillen. ;)

Dus hier is geen peil op te trekken. Als je kindje lekker uit de tuitbeker drinkt gewoon doen.

Het is uiteindelijk maar een tussen stap naar volledig uit de gewone beker drinken denk ik dan maar:D

Deel Deze Pagina