Hey allemaal, Heel verhaal: Wij zijn inmiddels een jaar bezig voor een eerste kindje en hebben over 2,5 week een afspraak bij de gyn voor een vruchtbaarheidsonderzoek. Nu heb ik altijd al een regelmatige cyclus gehad De laatste paar maanden is mijn cyclus een beetje in de war, dan weer een week te vroeg, vorige maand weer een week te laat (ik dacht dit keer echt zwanger te zijn) en veel buikpijn. Vorige cyclus had ik voor het eerst halverwege een klein beetje bloedverlies, soort bloedpropje. Ik dacht misschien door eisprong. Mijn laatste menstruatie kwam bijna een week te laat, waardoor ik mijn eisprong eigenlijk pas dinsdag as verwacht. Maar afgelopen donderdag had ik weer zo'n bloedpropje en veel buikpijn. Vandaag heb ik echter dusdanig bloedverlies gehad dat ik me net moest verkleden, nu lijkt het zijn gestopt. Ik ben nu een beetje bang dat er iets niet helemaal goed lijkt te gaan, immers mijn eisprong dacht ik nog niet gehad te hebben (of het moet opeens een week na mijn te late laatste menstruatie zijn) en we zijn natuurlijk al zo lang bezig dat ik bang ben dat het aan mij ligt. Kan het zijn dat mijn eisprong gewoon wat eerder komt dan verwacht ondanks mijn te late menstruatie, dat mijn cyclus als het ware zijn oude ritme weer oppakt? Hopelijk kan iemand een lichtje op deze situatie schijnen, want ik begin een beetje bang te worden. gr
Hallo suzanne000, Wat een verhaal zeg. Vervelend voor je dat je er zo mee zit. Goed dat je over 2,5week al een afspraak hebt. Ik kan alleen uit ervaring zeggen dat een lichaam gekke dingen kan doen. Ik heb in het begin een hele onregelmatige cyclus gehad, nu redelijk stabirl. Maar nog af en toe wanneer ik echt niet hoop ongesteld te worden omdat ik bv een feestje heb, dan komt het juist! En een aantal jaren geleden stelde mijn lichaam de menstruatie uit wanneer ik bang was om zwanger te zijn. Een lichaam doet rare dingen maar ik heb niet echt een verklaring voor je. Ik zou dat toch even met je gyn overleggen. Misschien kun je haar even bellen met je verhaal en kan zij jou gerust stellen. Succes ermee.
Bedankt voor je reactie, dat je lichaam inderdaad rare dingen kan doen ben ik inmiddels achter inderdaad sinds ik zwanger probeer te worden, hoe vaak ik in het afgelopen jaar wel niet zeker dacht te weten dat ik nu echt zwanger was..pff. Maar dit is niet raar meer dit doet gewoon pijn haha. Ik heb gewoon echt veel buikpijn en nu ook dat bloed nog, je zou af en toe bijna niet goed worden van je eigen lijf..