Zwanger worden na verlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AngelMum, 26 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelMum

AngelMum Lid

19 jun 2018
    6
    0
    1
    Hi iedereen,

In mn eigen omgeving gelukkig niemand die in de situatie zit maar het maakt wel dat ik nu op zoek ben naar anderen die in dezelfde situatie zitten of hebben gezeten. Mijn man en ik willen graag proberen om weer zwanger te worden na het verlies van ons lieve kindje maar het is ook mega dubbel. Zijn er hier die hier over mee willen praten?

Lfs

2. Rl84

Rl84 Actief lid

2 apr 2015
    153
    63
    28
    Wij hebben het helaas vorig jaar ook meegemaakt.Na een zwangerschap van 21wk is ons zoontje still geboren.Nu 23 weken zwanger

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heftig.. snap t dubbele gevoel heel goed, zelf niet mee gemaakt, maar kan me voorstellen dat het erg moeilijk te verwerken is. Sterkte!

4. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ik heb het helaas ook meegemaakt. Erna opnieuw zwanger geraakt. Het is heel dubbel en moeilijke momenten zullen er zeker zijn. Je mag me altijd een pb sturen.

5. AngelMum

AngelMum Lid

19 jun 2018
    6
    0
    1
    Wat verdrietig dat jullie zoontje stil is geboren. Lukt het je om van de nieuwe zwangerschap een beetje te genieten en vertrouwen te hebben?

6. AngelMum

AngelMum Lid

19 jun 2018
    6
    0
    1
    bedankt

7. AngelMum

AngelMum Lid

19 jun 2018
    6
    0
    1
    verdrietig :(
    Bedankt, ga ik doen.

8. Rl84

Rl84 Actief lid

2 apr 2015
    153
    63
    28
    Het is heel moeilijk vertrouwen te hebben.Heel af n toe begin ik te genieten( dat ik het durf toe te laten)je mag me ook altijd pb sturen

9. Faithful

Faithful Niet meer actief

Zelf mijn kleine verloren in het eerste jaar na de geboorte. Iemand hier adviseerde mij het volgende boek, het heeft mij veel steun en herkenning gegeven.
    http://www.altijdeenkindtekort.nl/hetboek.html
    Zelf niet meer de behoefte om het 'online' te delen, maar hoop dat je iemand kan vinden om hier samen te delen en door te komen.
    Wil je/jullie iig veel sterkte wensen. <3

10. RUNY

RUNY Actief lid

16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Hoi wat erg van het verlies van je kindje !

Mag ik vragen hoe het bij jou zo gekomen is?

Ik ben mijn zoontje ook verloren toen hij een week oud was ...

Hij is geboren met 25 weken en 2 dagen.
    Hij deed het allemaal zo goed en iedereen was zo trots op hem dat hij het zo goed deed allemaal! maar plotseling werd hij onverwachts zwak en kwamen ze er achter dat zijn darmen niet meer goed waren ... de zelfde ochtend is hij overleden .

Wij willen ook graag opnieuw proberen zwanger te worden . Alleen ik heb nog al wat risico’s voor een vroeg geboorte en ik wil natuurlijk dat dit nooit meer gebeurt , dus eerst maar eens bij de na controle 7 november vragen hoe en wat anders durf k eigenlijk niet zo goed ...

Deel Deze Pagina