Onze kleinste meid is bijna 1 jaar oud. Ik ben de grote kinderwagen wel zat en wil graag een buggy voor haar. Wel eentje die praktisch is, in hoogte verstelbaar (of gewoon geschikt voor lange mensen) en waar je goed langere stukken mee kan lopen. Maar niet te duur Hebben jullie nog leuke ideeën? Ik zit ongeveer aan max 150 euro te denken.
Wij hebben de CompaCity van Safety 1st. Ideaal! In hoogte verstelbare duwstang en 5 standen. Komt inclusief boodschappennetje en regenhoes.
Een buggy die comfortabel loopt, ben ik nog niet tegen gekomen, wandelwagen loopt gewoon veel prettiger Wij hebben een Mutsy easyrider, stuurt heel licht en is wat hoger dan de gemiddelde buggy dus voor ons lange mensen wel prettig..
Comfortabel zijn buggy's niet echt. Alhoewel de Maclaren wel één van de betere is. Maar dan alleen de Techno uitvoeringen. Wijzelf hebben een Koelstra Simba. Prima voor lange mensen, in 5 standen verstelbaar en een aardig boodschappenmandje. Kostte ons volgens mij 85 euro ofzo. Wilde wel kwaliteit maar niet de hoofdprijs en in meerdere zaken werd ons toen de Koelstra geadviseerd.
Wij hebben de nuna pepp gekocht. We zijn er erg blij mee. Makkelijk inklapbaar! Ook kun je hem verstellen (mijn vriend is ook lang)
Met stip op 1: Nuna Pepp! Geweldige buggy die lekker soepel loopt en mijn bugaboo totaal heeft vervangen. Had eerst een simpele koelstra buggy niks mis mee maar duwt veel zwaarder en achterkant is te recht voor mij waardoor ik steeds tegen de achter wielen aan trapte. En de buggy daardoor niet gebruikte en weer steeds mijn kinderwagen pakte. Toen de Nuna gekocht en de bugaboo is toen naar zolder gegaan.
Goed om dit te lezen! Was al fan van de Bugaboo maar wil nu een Buggy die en fijn rijd en compact opvouwbaar is! Nu ik de Nuna Pepp heb gezien ga ik hem deze week toch maar eens bestellen (Ben alleen nog aan twijfelen tussen kleur Bisque en Emerald) Erg handig allemaal wat de Nuna kan
Die Nuna Pepp ziet er uit als een leuke buggy maar ik vind 200 euro voor een buggy veel geld! Ik zal binnenkort maar even gewoon naar een babywinkel gaan om een paar buggy´s uit te testen (zat ook aan de Koelstra te denken)
Ik ben ook aan het rondkijken... We gaan in augustus naar Curacao, en willen een buggy die het vliegtuig in mag..
Wij hebben een zapp. Manlief zag laatst de nuna pep, het eerste wat hij zei was : mijn god wat een verschrikkelijk lelijk ding lijkt wel invalide kar. Moet ook eerlijk zeggen vind hem er niet uitzien maargoed smaakjes verschillen