op zoek naar gebruiksaanwijzing persona

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CB2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CB2

CB2 Nieuw lid

19 sep 2008
    2
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en heb van iemand een persona te leen gerkegen. Niet als anticonceptie maar juist om zwanger te raken.
    Ik heb alleen geen gebruiksaanwijzing. Kan iemand mij hier aan helpen. Heb dit al bij de apotheek geprobeerd maar deze hadden hem niet.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Tijdens de eerste gebruiksmaand voert de gebruikster 16 testen uit zodat de Monitor zo snel mogelijk inzicht krijgt in de hormonale veranderingen binnen haar cyclus. In alle volgende cycli voert ze slechts 8 testen uit, hetgeen voldoende is om de Monitor een beeld te geven van haar persoonlijke vruchtbaarheid. De Monitor houdt altijd de gegevens vast van haar huidige, evenals haar 6 meest recente voltooide cycli. Deze informatie wordt gebruikt om aan te geven: 1. Wanneer ze moet testen. 2. Wanneer ze haar vruchtbare periode nadert 3. Het eind van haar vruchtbare periode en het naderen van haar veilige* periode 4. Dat het einde van haar cyclus nadert en haar nieuwe menstruatie te verwachten valt. Gebaseerd on onafhankelijke onderzoeken heeft PERSONA een betrouwbaarheid van 94% wanneer gebruikt volgens de instructies en als enige anticonceptiemethode. Dit betekent, dat als 100 vrouwen PERSONA een jaar lang gebruiken, 6 hiervan waarschijnlijk zwanger raken door te vrijen op een Groene dag. De betrouwbaarheid van PERSONA is gebaseerd op onthouding tijdens de 'Rode dagen'.
    -------------------------------------------------------------------

Als jij het wilt gebruiken om zwanger te worden dan zou je juist op de rode dagen gemeenschap moeten hebben. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt anders even op deze site kijken van persona zelf:

http://www.persona.org.uk/nl/index.php

Groetjes en succes met zwanger worden

mimi

Deel Deze Pagina