Heeft iemand ook een Toyota Avensis Linea Terra

Discussie in 'De lounge' gestart door lique80, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    We hebben gekeken voor een nieuwe auto, willen deze eigenlijk wel kopen, maar wil graag voor af weten of jullie misschien ervaringen hebben of kennen.

Dit vooral mbt het vervoeren van een kinderwagen in de achterbak.

Moet namelijk ook nog een kinderwagen aanschaffen. Wel zo fijn als alles gaat passen natuurlijk.

Ik hoor het graag, Angelique

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    http://www.autoweek.nl/autotest.php?id=1573

Gave auto!
    Japanse auto's zijn altijd goed, kofferruimte zal ook prima zijn.
    Ga gewoon eens naar een dealer, en bekijk de kofferruimte en maak een proefrit.
    Ik vind het een super mooie auto.
    Wij hebben een Mitsubishi Carisma, met ook veel kofferruimte.
    Veel rijplezier. groetjes Mensi.

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    nee maar t is wel een mooie auto!

4. Ik ken de auto persoonlijk niet, maar ik ken het merk. Wij hebben ook een toyota.
    Trouwens een super knappe auto, die avensis.
    Binnenkort gaan we ook voor een andere auto.De onze is een oudje en...er past geen kinderwagen in :cry:
    Bovendien staat er bijna drie ton op de teller en das wel een beetje heel veel, dus ik denk dat je een geweldige auto hebt aan die toyota. De onze is nog steeds in een goeie staat!
    Wij hebben nog nooit iets noemenswaardigs aan de onze gehad en mijn man is echt toyota gek om deze reden. Zijn vader rijd ook al jaren en jaren toyota en nooit iets noemenswaardigs aan en een supersterke motor.
    Ik ga deze auto even aankaarten bij mijn man, want ik had deze nog niet gezien.

Liefs 8) Sunny 8)

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik wou dat we avensis geld hadden ;)
    We hebben net afgelopen zaterdag een corolla station gekocht, daar zit al genoeg ruimte in, dus dan is de avensis geen probleem denk ik.
    Ik rij sinds ik mijn rijbewijs heb al toyota en ik wil niet meer anders, en mijn mannetje ook niet.
    Hij moet zaterdag afstand doen van zijn oude star(s)let :cry: , en ik rij in een yaris, echt ook een super auto.

Veel succes bij jullie keuze.

6. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hier ook een toyota freak! Heb zelf een toyota Yaris S-line van bijna 2 jaar oud! Maar bevalt me super! Ik denk dat er over een jaartje ofwat ook een avensis verso of een corolla verso gaat komen!
    Ik denk dat je/ jullie een hele goede keus maken met de avensis!

Succes

Liefs Pearly

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Bedankt voor de reacties! De auto staat vrijdag voor ons klaar. Had al een proefrit gemaakt, het is trouwens niet die van Mensi haar site. Het is een 1.6 iets minder luxe uitvoering, haha! Uit 98 met 48.000 op de teller.
    Kan mijn zuipende Nissan 100NX eindelijk de deur uit, haha! We hebben dan ook nog een Toyota starlet voor erbij! Tja allebei een baan , dus ook allebei een auto. Echte Toyota freaks dus, haha!

8. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    OOh gaaf Gefeliciteerd met jullie aanwinst en ik hoop dat jullie heel wat veilige kilometers mogen maken!

Veel Plezier ermee!

Liefs Pearly

9. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik zelf heb wel een Toyota Avensis. Heb zelf geen kinderen, maar laast moest ik de kinderwagen van mijn zus in de kofferbak leggen. Ik had zelfs nog plaats genoeg voor boodschappen in de kofferbak te doen. Ben er erg tevreden over.
    Groetjes Nancy

Deel Deze Pagina