In mei krijgen wij onze eerste maar nu met het kopen van de kleertjes wisten wij niet goed wat we moesten...... is in mei een zomerjasje genoeg? Ik ben zo band dat de baby het niet warm genoeg heeft.........maar aan de andere kant, als het al buiten komt kan er altijd nog een lekker warm dekentje overheen, heb ook wel het gevoel dat een winterjasje te warm is. wat is jullie ervaring?
Wij hebben nooit jasjes gedaan, maar altijd vestjes. Vind ik minder propperig en makkelijker. Hier september 2007 geboren en pas winder 2008/2009 voor het eerst jasjes gekocht. Voor die tijd altijd lekkere vesjes.
Hier ook vestjes voor de eerste maanden. En idd, als je naar buiten gaat gewoon een lekker dekentje/omslagdoek/voetenzak ofzo erbij gebruiken. Jasjes zijn in het begin echt niet makkelijk aan te doen, je kindje is dan nog zo klein!
hier ook een meijochie straks. ik heb een fleecejasje gekocht en een fleecepakje . als ze net geboren zijn hebben ze nog wat moeite met het zichzelf warm houden. dit gaat samen met de maxicosie met voetenzak mee naar het ziekenhuis. thuis kunne we dan mocht dat nodig zijn iets luchtigers aan trekken.
Hahaha ik zat met hetzelfde probleem! Ook in mei uitgerekend en wist echt even niet meer wat nou te kopen voor de kleine man straks. Maar dan ga ik op zoek naar een paar vestjes bedankt!
je kan in de kinderwagen of in de maxicosi ook een lekker dekentje eroverheen doen. In de eerste week ga je toch niet naar buiten en als je voor de week erna een vestje hebt wil dat prima! Jasje hebben wij pas gekocht toen ze 3 maand was, maat 68 was dat volgens mij.