Hallo Mijn dochter van 5 weken drinkt te snel haar fles leeg, in ongeveer 5 a 7 minuten. We hebben de difrax s fles en hadden daar de speen kers s op. Nu hebben we de dental speen s gekocht maar het lijkt net of ze nu heel erg boos is, ze drinkt nu ook vrij onregelmatig en niet meer de fles in 1 keer leeg. Moet ze gewoon even wennen of gaat het nu te langzaam? Ik zou dus niet weten hoe lang ze nu over de fles doen omdat ze het in twee of drie keer doet. Alvast bedankt, maria
Mijn dochter drinkt haar flessen ook snel leeg. Toen ze net zo oud was als jouw dochter hebben wij ook de dental speen geprobeerd, zonder succes. Het ging idd veel te langzaam waardoor ze haar flessen niet meer leegdronk. Wij zijn dus vrij snel weer overgestapt naar de s speen en hebben een beetje nutriton aan de fles toegevoegd. Ze dronk het toen iets langzamer, ca 10 minuten. Voor haar een prima tijd aangezien ze nergens last van kreeg en tevreden was na haar fles. Ik vind de dental speen sowieso geen succes. Te veel gedoe om het er goed op te zetten.
Hier wel een positief verhaal over de dental. Mijn zoontje dronk een fles van 200cc in 7 minuten leeg. En we hadden eerst de Dental M geprobeerd toen was het 14 minuten en nu de dental S precies 20 minuten Moet wel zeggen dat het in het begin erg wennen was voor hem en hij flessen liet staan en erg onrustig was. Nu zijn we 2 weken verder en gaat het heel goed!
Bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen eerst de dental gedaan maar toen toch maar de kers speen er weer op gezet, anders had ze er de hele dag o ver gedaan... Misschien toch maar nutriton er door heen doen..heb het idee dat ze niet genoeg kracht heeft voor de dental. Lastig hoor, maar krijgt ze dan geen krampjes van de nutriton??? gr maria
Hier geen krampen van de nutriton, wel dunnere poep. Niet erg, ze heeft er verder ook geen last van. Maar het is voor elk kindje anders, sommigen krijgen er idd krampen van. Een kwestie van uitproberen. Succes!
Misschien is het handiger om een dental speen een maatje groter te proberen? Neem aan dat je nu een S hebt, zou dan persoonlijk liever eerst een M proberen voordat ik Nutriton zou gaan geven...
haha..ja dat is natuurlijk ook een optie..helemaal niet aan gedacht, zeker beter om dat eerst te gaan proberen..dus morgen geen nutriton maar een dental speen maat m halen.. thanx voor het meedenken, ik heb een zoon van negen maar het is allemaal weer nieuw, er is niet zo veel blijven hangen als ik had gedacht..