Hoi allemaal! Wij hebben een allerschattigst jongetje van 8 maanden. Sinds een tijdje werk ik weer 3 dagen en mijn man 4 dagen. Ondanks dat in onregelmatig werk in de zorg en mijn schoonmoeder vaak kan en wil oppassen hebben we toch incidenteel opvang nodig. Nu kan ik telkens wel een vriendin of familielid regelen maar ik vind het toch wel onrustig voor tobian om telkens weer bij een (in zijn ogen) vreemde gebracht te worden. Dit gebeurt niet vaak, 1 a 2 keer per maand maar toch. Ik zou het liefst een soort strippenkaart van een kinderdagverblijf kopen die lang geldig is en waarbij je alleen betaald bij afname. Dus geen contract of abbonnementskosten ofzo. Kan hier online niks over vinden helaas. Eeft iemand hier ervaring mee? Tips? We wonen in culemborg btw. Thnx alvast!
Ik zou dan voor een flexibele gastouder gaan, die het geen probleem vindt om onregelmatig op jouw kindje te passen. De gastouder betaal je alleen de uren die je afneemt en in mijn geval betaal ik over deze uren ook een bedrag aan het gastouderbureau. Let wel op dat niet veel bureaus dit zo geregeld hebben, je ziet juist vaak dat ze 1 vast bedrag per maand rekenen, maar dat is alleen voordelig als je vaste en veel uren afneemt. In jouw geval zou ik dus een oproepje plaatsen in de supermarkt / lokale krant / Internet! Succes!