Help, mijn man heeft een hobby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mvamberenkeenan, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Whahahaha, is dat programma toch nog ergens goed voor !

Afgelopen donderdag ging het over een man die als hobby karpervissen heeft. Mijn man is ook een echte fanatieke karpervisser, dus die ging daar eens goed voor zitten.... (nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn man écht niet zo erg is als die man in dat programma hoor !)

Op een gegeven moment moest die man in dat programma iets leuks doen met zijn vrouw, dus hij nam haar mee uit eten... Hilarisch gewoon, hij in zijn korte broek (!) en ze hebben de hele avond niets tegen elkaar gezegd, gezellig zeg !

Anyway, ik zei dus voor de grap tegen mijn man: goh, ik denk dat jij dat ook wel eens mag doen, mij mee uit eten nemen.

En ja hoor, gisteren zijn wij heerlijk saampjes uit eten geweest. Geregeld dat de kinderen bij opa en oma konden eten en slapen, en we hebben uitgebreid gegeten bij Tapas Plaza in Zaandam. Ennuh, bij ons was het een stuk gezelliger hoor, hihihi ! Mijn man had zijn nette kleding aan en we hebben de hele avond gezellig gekletst hihihi.

2. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Haha ik heb hier ook echt zo zitten lachen toen ik het zag. Wij waren dus ook helemaal verbaasd over het feit dat ze gewoon helemaal niks tegen elkaar zeiden.

Gelukkig maar dat het bij jullie wel gezellig was en zo zie je inderdaad maar waar zo'n programma goed voor is he?

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Kijk, die man van jou pakt het gelijk goed op! ;)

Mijn man is gelukkig heeeel erg attent en vindt het ook heel erg leuk om samen leuke dingen te ondernemen. Ik hoef gelukkig niet bang te zin voor situaties zoals op dat programma.
    Wat een zielige figuren zijn die mannen zeg. Niet alleen een korte broek maar ook op zijn badslippers! Nouja!

Wel heerlijk om te zien hoe goed je het zelf hebt. ;)

4. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Haha inderdaad ja, die badslippers maakte het echt helemaal af :)

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wat een vent ook die slippers dat doe je toch niet!
    had echt zo niet gegaan :)

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    wat heeft zij ooit in hem gezien vraag je je dan af...

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    kunnen ze niet een programma maken
    HELP mijn man heeft een Baan !
    die van mij werkt meestal 7 dagen pw haha

8. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi! op badslippers?

ik had dus echt niet meegegaan he.........

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Denk dat ze dat zichzelf ook soms wel eens afvraagt ;)

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja erg he ik zij ook al tegen me ventje zo wat gezellig hebben die 2 het :p
    najah ik vond ook wel erg overdreven hobby bedoel buiten je werk om nog eens 30 uur vissen en je kids dan ? en dan was die vrouw nog hoog zwanger (al vroeg ik me wel af waar die baby verstopt zat) :oops: :p:p:p

11. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Wat een eikel van een vent zeg!
    Als het mijn vent was mocht hij ook lekker bij zijn karpers gaan wonen...

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    volgens mij is het programma zo nep als ik weet niet wat! laatst was er een aflevering over een man die veelste veel bodybuilding deed. mijn man doet dit ook maar niet zo extreem dan dus wij keken hier ook naar. die vrouw vond het vreselijk dat haar man dit deed. nou ligt er hier gister het blad sport en fitness op de deurmat en wie staan er in onder het kopje sterkste man & VROUW! juist dit stel en o wat vond zij het erg maar wat blijkt ze doet het zelf ook!

Deel Deze Pagina