Wat een leuke schoentjes allemaal!! Maar ben ik nou de enige die dus echt niet meer als 60euro wil uitgeven voor een kinderschoentje? Bedragen van 90/100 of nog meer vind ik echt van de zotte.
Ik vind het ook heel veel, maar anders is er niets leuks te krijgen. Die van Lisa waren dus niet zo duur, misschien vind je die leuk en kan je die ergens vinden?
Heb je ook al bij scapino gekeken van dr visser? Zit een voetbed in die is ontworpen door dr Visser, kinderorthopeed in Assen en de prijs valt ook mee geloof ik.
Nou TS, dit had mijn vraag kunnen zijn, ik lees dus met je mee. Ik vind 100 euro ook echt veel te veel! Buiten dat ik dat gewoon ook niet kan missen........
Als je die laarsjes van de Ziengs leuk vind. Deze dus Kanjers meisjeslaars - Ziengs Schoenen Krijg je met de code ziengs0910pr2011 10 euro korting, dus betaal je 59.95 euro. Die kortingscode kun je sowieso gebruiken voor de meeste schoenen daar.
Edit: heb gekeken maar zijn er niet in maat 25. Deze heb ik ook nog liggen Hello Kitty laars - Schoenen - Meisjes - vanHaren Schoenen toevallig gekregen vorige week, zijn nog te koop bij van haren vanaf mt 25, alleen nog veeeeeel te groot voor mijn meissie.