Hee dames! Welk wasmiddel gebruiken jullie? Ik hou er echt van als de kleing naar wasmiddel blijft ruiken ( ook als het even in de kast heeft gelegel) maar helaas is dat bij mij nooit het geval. Toen ik de kleertjes voor de kleine in de zwangerschap heb gewassen, had ik dat wel en zijn er zelfs daarvan nu nog kleertjes die lekker ruiken ( van de grotere maten) Helaas ben ik vergeten waarmee ik het toen gewassen heb Graag hoor ik jullie ervaringen! Groetjes!
Ik ben altijd fan geweest van Ariel, maar nu heb ik een flacon witte Reus (Weisse Rieze, duitse fles hahaha) voor zowel kleur als witte was. Die ruikt erg lekker moet ik zeggen. En dan natuurlijk de Robijn wasverzachter. Vooral de oranje vind ik lekker.
Ik had een tijdje geleden allemaal kortings bonnen gekregen waarin heel veel verschillende wasmiddelen/poeders stonden, de kortingen waren niet mis (dus heb ze allemaal gekocht ) Nu heb ik ze allemaal al op en moet zeggen had ook een DASH en inderdaad wat blijft die HEERLIJK LANG lekker ruiken... En heb het met veel ander "duurdere" merken kunnen vergelijken! Als al mijn oude ariel op is ga ik zeker dash gebruiken.
dash inderdaad, witte reus en color reus vind ik juist helemaal niet lang ruiken, voor ik het gevouwen heb ruikt het al niet meer helaas
Ik heb ook toevallig dash gekocht omdat het in de aanbieding was. Fijn om te weten dat het goede wasmiddel is. Ik heb het nog niet geprobeerd.
Ik heb Ariel, de groene voor de witte was en de paarse voor gekleurde. Ik heb ook lang gezocht naar langruikend wasmiddel, heb hem nu gevonden... De was strijken met een geurtje erin. Ook heerlijk!
PS: Ik heb ook lang Dash gebruikt en vond hem heerlijk, maar naar een tijdje rook ik hem niet meer. Ik denk dat je eraan gewend raakt, dus misschien afwisselen?
Ik gebruik ariel sensitive (roze/oranje/witte fles)...de ruikt heerlijk vind ik! Daarnaast heb ik geurbuiltjes van Robijn in iedere kast liggen. Als ik de kast alleen al open doe word ik verwelkomt met een heerlijke frisse geur ....de builtjes blijven ook erg lang ruiken...zeker wel een paar maanden! misschien is dat een idee om te doen